• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Popups

Lees jij popups

  • Jup, ben altijd wel geintresseerd in aanbiedingen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nop, klik ze gelijk weg zonder te lezen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Whaaa, popups.. ik word er gek van

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0
N

nano

Gast
Vroeg me af wat de gemiddelde internet gebruiker er van vind.

Peroonlijk heb ik er een hekel aan en lees ze dan ook nooit.
 
ik wou 2 antwoorden aanklikken maar dat mag niet. :p


Ten eerste ik lees ze niet en klik ze dus gewoon weg, en ten tweede ik word er soms echt gek van. :angry: :blink: :angry:
 
Krijg ze nooit :blink: eigenlijk, heb de google popupstopper en de sp2 popupstopper en vroeger ook nog de stopper van freesurfer. Dus popup vrij.
 
Bij mij worden de popups gelukkig niet weergegeven... Firefox heeft standaard een goede popupblokker met zich mee :D
 
Krijg ze (gelukkig) ook niet meer, werd er gek van en lees ze nooit. Alleen wordt mijn stem niet geteld :blink:

Als ik bv wil telebankieren moet ik eerst 3 blokkers omzeilen / uitschakelen :lol:
 
krijg ze zelden en als ik er is een krijg wordt die inderdaad zonder lezen weggeklikt. :D
 
Haha..
Blijkbaar heeft iedereen er een schurfthekel aan en zich er goed tegen gewapend. ;)

Conclusie: "Pop-ups zijn in het leven geroepen mensen te irriteren en ergeren" :ph34r:
 
Norton protected. Popup proofed B) :rolleyes:

Hail Norton :lol: ;)

gene last van maw, gelukkig maar B)


<kan het ni laten mode> ps: popups: best via taakbeheer beeindigen ipv wegklikken via X of "no" ed </kan het ni laten mode>
 
Krijg er weing en wat ik krijg lees ik niet gaat gelijk weg. :D
En gek ben ik al dus dat is niet het probleem. schat waar leg de valium.. :) :)
 
Originally posted by *Kingpin*@11-10-2004, 08:52:07
Norton protected. Popup proofed B) :rolleyes:

Hail Norton :lol: ;)

gene last van maw, gelukkig maar B)


<kan het ni laten mode> ps: popups: best via taakbeheer beeindigen ipv wegklikken via X of "no" ed </kan het ni laten mode>
en dan tegen mij zeggen dat norton mijn pc langzamer maakt rare mensen die uh uh uh wizhkids.
 
Kheb SP2 pop-up blokker een MSN-toolbar,
Soms is het niet fijn als je bijv. icecards gaat bestellen, die openen zich in popups!
 
Ik wordt er harstikke gek. van gelukkig zit in SP2 een popup blocker waardoor ik wat minder last heb. Als ik ze toch krijg gaan ze meteen weer weg.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan