• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Post hier je gratis hosts

http://sbn.bz/index_e.html

Goede hosting, 60 MB gratis hosten, geen datalimiet, volgens mij zijn daar ook bestanden van alle extenties toegestaan. Als ik me niet vergis, ook geen reclame en nog een gratis Webbuilder.
 
denk niet dat ik hem gezien heb dus;

DSE

staat voor Digitale Stad Eindhoven.
Je kunt makkelijk een account aanmaken voor 10 MB en je hebt een limit op het data verkeer. verders kun je heel makkelijk alles op jou site erin 'gooien' en/of verwijderen. eitje dus. meerdere accounts aanmaken en je kunt ze aan elkaar linken tot 1 site, zoals de mijne :p
 
Xanma Free Webhosting

Hallo Allemaal,

Een paar dagen geleden hebben een vriend en ik een Free Webhosting gelanceerd: Xanma Free Webhosting. We bieden 4 paketten.
Namelijk:

Small Packet, Medium Packet, Large Packet en Xtra Packet: http://www.xanmafreewebhosting.com

Allemaal met Unlimited Traffic, FTP en verschillende ...admins!


Linkje: http://www.xanmafreewebhosting.com


Hint: refreshen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Linkje dat je gaf doet het bij mij niet. marco.mijnip.nl wel. En ik zou er 3 geprijsd doen:) anders kiest iedereen de beste gezien ze gratis zijn.
 
Re: Xanma Free Webhosting

Xanland zei:
Hallo Allemaal,

Een paar dagen geleden hebben een vriend en ik een Free Webhosting gelanceerd: Xanma Free Webhosting. We bieden 4 paketten.
Namelijk:

Small Packet, Medium Packet, Large Packet en Xtra Packet: http://www.xanmafreewebhosting.com

Allemaal met Unlimited Traffic, FTP en verschillende ...admins!


Linkje: http://www.xanmafreewebhosting.com
oke en wat is jullie doel achter deze site. ik zie geen reclames dus neem aan dat er voorlopig weinig geld binnen komt oftewel onze freegehoste site snel weer weg is?

En moet je site nog ergens aan voldoen?

moet je al een eige domein naam hebben of krijg je ereen met jullie naam ervoor of iets dergelijks.?

anders wil ik er wel 1 aan maken
 
en moet je site nog ergens aan voldoen?
 
ah oke, denk dat ik dan maar eens 1 ga aanmaken. moet het persee meteen een volledige site zijn?
 
oke dan ga ik er maar is 1 aanmaken
 
krijg dit:


Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in E:\XAMPP\xampp\htdocs\signup.php on line 354
error
 
uhuh

Object niet gevonden!

De gevraagde URL was niet gevonden op deze server. De link op deze pagina pagina is verkeerd of achterhaald. Gelieve de auteur van die pagina in te lichten over deze fout.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 404

www.xanmafreewebhosting.com
06/27/06 18:57:53
Apache/2.2.2 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.2 OpenSSL/0.9.8b mod_autoindex_color PHP/5.1.4
 
Ook leuk, ga je akkoord met de terms of service. en dan yes of no invullen.
Maar nergens een linkje naar de terms of service.

En idd nogal wat errors op de sites. Als ik daar een site zou aanmaken, zou je dan ook steeds die errors krijgen??
 
ik heb er 1 aangemaakt. heb zelf voor de 1gig gekozen. vind wel handig dat dat weer kan dan. jammer dat het nog wat pril is allemaal maar goed staat dan wel weer tegenover dat veel wordt ondersteund
 
YdieresiS zei:
Ook leuk, ga je akkoord met de terms of service. en dan yes of no invullen.
Maar nergens een linkje naar de terms of service.

En idd nogal wat errors op de sites. Als ik daar een site zou aanmaken, zou je dan ook steeds die errors krijgen??
Wat voor errors hebt U zoal gehad dan?
 
Wanneer je op zpanel klikt:
Warning: mysql_pconnect() [function.mysql-pconnect]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) in E:\XAMPP\xampp\htdocs\zpanel\database\auth.php on line 4
Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO)

Wanneer je op about us klikt:
Object niet gevonden!

De gevraagde URL was niet gevonden op deze server. De link op deze pagina pagina is verkeerd of achterhaald. Gelieve de auteur van die pagina in te lichten over deze fout.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 404
www.xanmafreewebhosting.com
06/27/06 21:33:09
Apache/2.2.2 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.2 OpenSSL/0.9.8b mod_autoindex_color PHP/5.1.4

Wanneer je signup for free hebt gedaan en dan op look at assortiment klikt:
Object niet gevonden!

De gevraagde URL was niet gevonden op deze server. De link op deze pagina pagina is verkeerd of achterhaald. Gelieve de auteur van die pagina in te lichten over deze fout.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 404
www.xanmafreewebhosting.com
06/27/06 21:33:44
Apache/2.2.2 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.2 OpenSSL/0.9.8b mod_autoindex_color PHP/5.1.4


Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het initiatief erg goed, en de opties die jullie bieden zijn zeer uitgebreid. Maar door deze errors/onvolkomenheden ga je je wel afvragen of het voor de rest goed werkt. Dus om beter over te komen op de mensen die je wilt bereiken zou ik dit soort dingen wel aanpassen als ik jullie was.

Voor de rest keep up the good work.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan