• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Post hier je gratis hosts

Ik zal zsm een e-mail naar hem sturen, kan zelf niet bij de file's (gvd). Morgen of in de loop van eind deze week is het hope(n)lijk allemaal gerepareerd!
 
Beste mensen,

Zoals ik te horen kreeg van Xanland waren er wat probleempjes
betreft op onze website o.a. MySQL probleempjes, bij dezen is het op gelost.

Ook is ZPanel weer toegankelijk voor onze leden en voor demo users,
Want ook daar waren wat MySQL foutjes ontstaan, maar ook dat is nu gelukkig op gelost.

Ik weet dat het eigenlijk niet hoort, maar ja jullie weten we zijn net pas online met deze services en we doen er alles aan om zo goed mogelijk te functioneren.
Ik ben er in ieder geval nog hard aan het werk.

Hebben jullie nog opmerkingen of suggesties
Laat het ons weten (Y) via info@xanmafreewebhosting.com

__________________________________________________________________________

YdieresiS zei:
Ook leuk, ga je akkoord met de terms of service. en dan yes of no invullen.
Maar nergens een linkje naar de terms of service.

En idd nogal wat errors op de sites. Als ik daar een site zou aanmaken, zou je dan ook steeds die errors krijgen??

Terms of Service word morgen (28 juni 2006) gemaakt,
en die errors hadden gelukkig geen invloed op een van onze
aan gemaakte accounts op onze service
 
Laatst bewerkt:
Dat is nog wel service, zo mag ik het graag zien :)

Goed werk jongens.
 
To the use of Xanma Free Webhosting fair Use Policy apply (FUP).
This keeps in that there no fixed date limit is put on the quantity date
movement which you if user can use.

This implies tevens that Xanma Free Webhosting can intervene if you
download regularly relative more than the average user.
As, in the opinion of Xanma Free Webhosting, a customer
Xanma Free Webhosting have exceeded the provision of these FUP
a customer a e-mail will inform. We preserve ourselves however the right
for in extreme cases after 1 warning, with immediate entrance block the subscription.

This regulation has that for you as an advantage you from time to time much
date movement can use, as long as your average use over a longer period is
not significant higher than that of other users.
As Xanma Free Webhosting a fixed monthly limit for date movement establish,
that contents that you will get an extra account for everything above this limit.

Why do Xanma Free Webhosting give no unlimited date movement on Webhosting?
As all web-leap about-delicate ones pays Xanma Free Webhosting for the band width
which it are customers makes available. This keeps each megabyte which in that
you download by our paid must become.

ehh...leuk project jonges...maar let alsjeblieft op jullie engels... de laatste zin als voorbeeld, ik moest goed kijken wat er nou precies bedoeld werd, is het iets als: This means that each megabyte you download will be paid by us?

*edit*

is dit niet gewoon babelfish?
 
Ja, kan beter, ik heb aangemaakt en dan:


Xanma Free Webhosting Service Login Page

That username does not exist in our database.

...?
 
dat probleem heb ik ook:(
 
Jullie beide accounts zijn aangemaakt

Onze Exuus voor het ongemak

M.v.g

XFW
 
Hallo Allemaal,

De site XanmaFreeWebhosting is tijdelijk down (nouja, er kunnen geen account worden aangemaakt)! Dit omdat wij veilig zijn gehackt, gelukkig heeft de gebruiker expres gedaan om ons te wijzen op veiligheidslekken! Er wordt geprobeerd XFW weer zo snel mogelijk up te krijgen!
Onze excuses voor het ongemak.


Groet, XanmaFreeWebhosting.com!

EDIT: Sorry voor tripplepost + bump!
 
Ik was het ;-) ik zal je zo goed mogelijk helpen ;-) ik heb je toegevoegd op msn

gr, tim
 
idd... let ff op het engels het is geen babelfish maar het kan veel en veel beter pak er desnoods een woordenboek bij!
 
Een host voor het, per upload, 'storen' van max 250 MB: http://www.megauploads.com Je kunt ook (laten) downloaden. Echter, er is een limiet aan het downloaden. Neem maar een kijkje. Natuurlijk kun je ook een betaald account met wat voordelen aanschaffen.
Zie onder het verkooppraatje
:eek:
Megaupload wordt gunstiger, sneller en introduceert Uploader Premies.
Het is ons een genoegen om ons nieuw ingevoerde beleid te presenteren, dat de kwaliteit van onze service voor de meeste gebruikers zal verbeteren: De laatste tijd werden onze servers en lijnen overstelpt met enorme bestanden van slechts enkele gebruikers, die de veelvuldige downloads en het verzenden van de meeste gebruikers met normale bestandsgroottes stoorden. Door de maximale gratis bestandsgrootte te minimaliseren van 500 MB naar 250 MB wordt deze situatie gunstiger. Door de heffing van een nominaal bedrag kunt u premium lid worden en bestanden groter dan 250 MB verzenden. Dit levert betere prestaties en snellere downloads op voor de meeste gebruikers, terwijl gebruikers van grote bestanden nog steeds enorme bestanden kunnen uitwisselen tegen supergoedkope vaste tarieven.
Ons nieuwe premium lidmaatschap zorgt er ook voor dat professionele gebruikers in minder tijd sneller bestanden kunnen verzenden, terwijl thuisgebruikers - die meer tijd hebben en vaak 's nachts bestanden downloaden - onze gratis diensten kunnen blijven gebruiken.
Wij hopen dat u het nieuwe beleid begrijpt en ondersteunt, in het belang van de grote meerderheid van de Megaupload-gebruikers.
Vandaag introduceren we ook onze baanbrekende Uploader-Premies. Ons nieuwe premieprogramma keert geld en cash- prijzen uit aan onze uploaders. Dit maakt Megaupload tot de eerste en enige website op het Internet die betaalt voor het beheren van uw bestanden. Hoe populairder uw bestand hoe meer u verdient. Shareware-ontwikkelaars, webbeheerders en bestandenverhandelaars: U kunt nu Megaupload gebruiken om uw beheerskosten te verlagen en uw inkomsten te verhogen. Ons nieuwe, grotere en snellere serverpark staat voor u klaar.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
 
Waar kan ik op Xanma inloggen als ik een account gemaakt heb?
 
Dit is geen support forum voor webhosts.
Dit topic is alleen bedoelt om gratis webhosts onder de aandacht te brengen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan