Maaikie
altijd in de wolkjes!
- Lid geworden
- 29 jul 2005
- Waarderingsscore
- 589
[hand]
Stel je bent nieuw op dit forum en je bent ook niet echt bekend met een forum, dan zit je hier helemaal goed! Je leest natuurlijk eerst het reglement voordat je iets gaat posten..want dan weet je zeker dat je wat betreft regelgevingen etc alvast goed zit...het reglement kun je hier vinden:
klikbaar->REGLEMENT <-klikbaar
In dit handleidinkje ga ik je uitgebreid vertellen hoe je het beste op dit forum kunt posten. Hoe post je een bericht, welke knoppen moet je gebruiken, hoe kun je reageren op en post of in een topic. Waarom kan ik soms niet reageren op een topic, waarom kan ik niet posten in het handleidingen gedeelte, hoe plaats ik een plaatje op het forum, hoe zit het forum in elkaar.
Lijkt voor de vaste forumleden een eitje, maar voor jou zijn het nog een heleboel bomen waardoor je het bos niet kunt zien. Maar dat went en ik weet zeker dat je straks sneller post dan je lief is.
Ik zeg er vooraf even bij dat ik werk met de skin DarkX en de standaard skin is anders.
Daar kun je
klikbaar-> HIER <-klikbaar
meer over vinden
Veel plezier met deze handleiding en ook zeker heel veel plezier op dit geweldige forum! Hieronder zie je kort hoe ik mijn handleiding heb ingedeeld. Je kunt op de onderstaande titels klikken en dan krijg je de afzonderlijke post te zien. Maar je kunt natuurlijk ook een stukje scrollen
#2 Hoe maak ik een nieuw topic aan
#3 Hoe reageer ik op een topic
#4 Je post editten
#5 Een Quote plaatsen
#6 Multi-Quote
#7 Ik kan niet reageren in een topic!!!!
#8 Plaatjes posten op het forum
#9 Iconen binnen NCF
#12 Gebruikerspaneel van Softcity opties
#13 Gebruikerspaneel van Softcity Priv Berichten
# 14 Citaten gebruiken in je post, tekst dik drukken, schuin schrijven of onderstrepen
# 15 Zoekfunctie op het forum gebruiken
# 16 Nieuwe berichten
# 17 Een link plaatsen met een eigen naam
# 18 Een bijlage toevoegen
# 19 Ledenlijst
# 20 Kalender
# 21 Een enquete maken op Softcity
[/hand]
Stel je bent nieuw op dit forum en je bent ook niet echt bekend met een forum, dan zit je hier helemaal goed! Je leest natuurlijk eerst het reglement voordat je iets gaat posten..want dan weet je zeker dat je wat betreft regelgevingen etc alvast goed zit...het reglement kun je hier vinden:
klikbaar->REGLEMENT <-klikbaar
In dit handleidinkje ga ik je uitgebreid vertellen hoe je het beste op dit forum kunt posten. Hoe post je een bericht, welke knoppen moet je gebruiken, hoe kun je reageren op en post of in een topic. Waarom kan ik soms niet reageren op een topic, waarom kan ik niet posten in het handleidingen gedeelte, hoe plaats ik een plaatje op het forum, hoe zit het forum in elkaar.
Lijkt voor de vaste forumleden een eitje, maar voor jou zijn het nog een heleboel bomen waardoor je het bos niet kunt zien. Maar dat went en ik weet zeker dat je straks sneller post dan je lief is.
Ik zeg er vooraf even bij dat ik werk met de skin DarkX en de standaard skin is anders.
Daar kun je
klikbaar-> HIER <-klikbaar
meer over vinden
Veel plezier met deze handleiding en ook zeker heel veel plezier op dit geweldige forum! Hieronder zie je kort hoe ik mijn handleiding heb ingedeeld. Je kunt op de onderstaande titels klikken en dan krijg je de afzonderlijke post te zien. Maar je kunt natuurlijk ook een stukje scrollen
#2 Hoe maak ik een nieuw topic aan
#3 Hoe reageer ik op een topic
#4 Je post editten
#5 Een Quote plaatsen
#6 Multi-Quote
#7 Ik kan niet reageren in een topic!!!!
#8 Plaatjes posten op het forum
#9 Iconen binnen NCF
#12 Gebruikerspaneel van Softcity opties
#13 Gebruikerspaneel van Softcity Priv Berichten
# 14 Citaten gebruiken in je post, tekst dik drukken, schuin schrijven of onderstrepen
# 15 Zoekfunctie op het forum gebruiken
# 16 Nieuwe berichten
# 17 Een link plaatsen met een eigen naam
# 18 Een bijlage toevoegen
# 19 Ledenlijst
# 20 Kalender
# 21 Een enquete maken op Softcity
[/hand]
Laatst bewerkt door een moderator: