• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Powerpoint opent niet na installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

kittycat123

Nieuw lid
Lid geworden
15 apr 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal,

Ik als computerleek heb hulp nodig.....
Ik heb powerpoint 2013 geinstalleerd via een code die je vervolgens online moet invullen voor je m kan downloaden.
Zo gezegd, zo gedaan. Inmiddels alles gedownload. Maar als ik nu op het icoontje van powerpoint druk gebeurd er dus niks.....
Kan iemand mij helpen?

Mvg,
 
Hallo Kittycat123,
Welkom hier op het forum.

Is dit een legale code, dus heb je die gekocht?
Welke antivirus en firewall gebruik jij? ->
Controleer of uw antivirussoftware is bijgewerkt of conflicteert met PowerPoint.

Probeer ook eens of herstellen het oplost.


Office herstellen, zie hier onder.

Door uw Office-programma's te herstellen, kunt u problemen, zoals het feit dat PowerPoint niet reageert, blijft hangen of vastloopt, verhelpen doordat fouten in Office-bestanden automatisch worden gerepareerd.

Sluit alle actieve Microsoft Office-toepassingen.

Open het Configuratiescherm en open Programma's en onderdelen.

Klik in de lijst met genstalleerde toepassingen met de rechtermuisknop op Microsoft Office, klik op Wijzigen en selecteer Herstellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Powerpoint 2013 is onderdeel van Microsoft Office - dat onderdeel kan je niet los kopen of downloaden na het ingeven van een code.
 
@Kittycat123c : mogelijk is er een "bitje" tijdens de installatie rechtsom gevallen, daar waar dit bitje linksom had moeten vallen.
Probeer eens het volgende : ga naar het configuratiescherm, programma's en onderdelen, klik rechts op Office, kies voor wijzigen en selecteer dan de optie voor het online repareren / herstellen.
 
dit bericht werd door mezelf weer verwijderd ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Snap ik deze?
Waarom een vieuwer installeren als je beschikt over de volledige Powerpoint?

Niet gelezen hoe de TS volgens zijn/haar schrijven enkel aan Powerpoint is gekomen?
Een en ander klinkt mij meer dan dubieus in de oren!
 
Ik heb het gekocht bij MediaMarkt. Daar werd niks er bij verteld dat je het dus niet los kunt kopen zonder office.
 
Was hier eerder gekomen, Libre Office en Open Office zijn gratis en spelen PowerPoint bestanden moeiteloos af.
 
Ik heb het gekocht bij MediaMarkt. Daar werd niks er bij verteld dat je het dus niet los kunt kopen zonder office.

Dat is wel slecht van hun, als dit niet werkt zonder Office dan zal ik proberen het geld terug te krijgen.
 
ik heb hier juist op een virtuele Windows10 enkel de PowerPoint 2016 geinstalleerd en deze werkt dus gewoon zonder dat er iets anders van Office aanwezig is .. echter waar ik deze vandaan haalde mag hier dus niet meegedeeld worden aangezien dit tegen de regels van het forum is .
*dit was maar een test want het is niet de bedoeling om deze te houden ..ik wil maar aantonen dat het dus wel mogelijk is om enkel PowerPoint te gebruiken .
 
Natuurlijk is het mogelijk uit het totale aanbod bij installatie voor maar n onderdeel van het MS Officepakket te kiezen - net zo als dat kan met LibreOfice en Open Office.
 
je begrijp me verkeerd ...deze die ik (verkregen ) heb installeert enkel de PowerPoint ...der is dus geen keuze mogelijkheid ...
er is wel de optie aanwezig om achteraf de gehele Office suite op te halen .
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Software.

Mocht je het op een laptop hebben genstalleerd dan kan je die in een tas stoppen naar de Mediamarkt gaan en aantonen dat een door hun gegeven product niet lijkt te werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan