• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost ppenWindows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roodje

Gevestigd lid
Lid geworden
4 aug 2014
Berichten
462
Waarderingsscore
0
Dag vrienden(innen),
Kan iemand mij vertellen waarom mijn Windows Media Player ineens geen cd's meer wil rippen? Als ik rippen aanklik wordt het programma afgesloten. Afspelen werkt wel gewoon.
Gr. Roodje
 
Hallo,

Het zou kunnen dat het programma is beschadigd.
Heb je geen optie om hem te herstellen via programma en onderdelen?
 
Welke windows versie? Verwijderen via configuratiescherm ... programma's en onderdelen ... windows onderdelen in- of uitschakelen ... media-onderdelen ... windows media playen: uitvinken. Daarna pc herstarten en dezelfde weg volgen maar dan aanvinken.
 
Hallo Aarie en Artstudiolog
Het programma is zowel in het oude configuratiescherm als in het onderdeel Apps van het nieuwe instellingsscherm terug te vinden. Ik kan het dus niet herstellen of verwijderen zoals jullie voorstellen.
 
dit kan dus niet wat jij zei..de windows media player staat enkel vermeld in de lijst bij de windows onderdelen in- of uitschakelen ... media-onderdelen ..werd reeds aangehaald door Artstudiolog ..
*je dient via het oude configuratiescherm naar de windows onderdelen in- of uitschakelen ... media-onderdelen te gaan en deze daar uit te vinken ..vervolgens je systeem te herstarten en het onderdeel word vervolgens verwijderd, nadat het systeem effectief terug gestart is ga je opnieuw het vinkje aanzetten en je systeem herstarten om deze wederom toe te voegen ..
*nadat deze weer gestart word zou je de media player weer hebben en mogelijk is dan je probleem voorbij .
 
Dag vrienden
Het is gelukt dankzij het uitvinken in Windows (Media)-onderdelen en na een herstart weer aanvinken.
Bedankt voor jullie hulp.
Gr. Roodje
 
Fijn dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan