• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Preparing automatic repair Acer Aspire

Status
Niet open voor verdere reacties.

N4z4reno

Nieuw lid
Lid geworden
15 jul 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Sinds kort geeft mijn computer een blauw scherm aan en gaat hij tellen van 1 naar 100 %.

Verder krijg ik ook meldingen dat mijn laptop niet opgestart kan worden. Dan zegt ie 'preparing automatic repair'. En problemen vaststellen op de computer.

Nadat deze meldingen krijg ik een compleet blauw scherm met de teksten: Automatisch herstellen: de pc kan niet worden hersteld met automatisch herstellen. Klik op Geavanceerde opties als u andere opties wilt proberen om uw pc te herstellen of klik op afsluiten als u de pc wilt uitschakelen.

Logbestand: D:\Windows\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt

Dan kan ik bij de Geavanceerde opties drie opties kiezen: Doorgaan (wat mij niet lukt), Problemen oplossen en PC uitzetten. Vervolgens kies ik dus voor problemen oplossen en wil ik deze pc opnieuw instellen en alles verwijderen. Echter geeft mijn laptop dan aan "er is een probleem met het opnieuw instellen van de pc.'' en meer kan ik dan niet doen.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik word gek hiervan.

Ik heb een Acer Aspire 7739Z met een Intel (R) Pentium (R) CPU P6200 @2.12GHz. Het model Hitachi HTS547550A9E384.
 
Indien het repareren mislukt, wordt dat mogelijk door de HD veroorzaakt, want ik ben bang dat deze mogelijk niet meer "gezond" is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan