Vraag Preparing automatic repair Acer Aspire

N4z4reno

Nieuw lid
Lid geworden
15 jul 2019
Reaction score
0
Punten
1
Leeftijd
23
Sinds kort geeft mijn computer een blauw scherm aan en gaat hij tellen van 1 naar 100 %.

Verder krijg ik ook meldingen dat mijn laptop niet opgestart kan worden. Dan zegt ie 'preparing automatic repair'. En problemen vaststellen op de computer.

Nadat deze meldingen krijg ik een compleet blauw scherm met de teksten: Automatisch herstellen: de pc kan niet worden hersteld met automatisch herstellen. Klik op Geavanceerde opties als u andere opties wilt proberen om uw pc te herstellen of klik op afsluiten als u de pc wilt uitschakelen.

Logbestand: D:\Windows\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt

Dan kan ik bij de Geavanceerde opties drie opties kiezen: Doorgaan (wat mij niet lukt), Problemen oplossen en PC uitzetten. Vervolgens kies ik dus voor problemen oplossen en wil ik deze pc opnieuw instellen en alles verwijderen. Echter geeft mijn laptop dan aan "er is een probleem met het opnieuw instellen van de pc.'' en meer kan ik dan niet doen.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik word gek hiervan.

Ik heb een Acer Aspire 7739Z met een Intel (R) Pentium (R) CPU P6200 @2.12GHz. Het model Hitachi HTS547550A9E384.

Aarie25

Moderator
Team lid
Lid geworden
12 apr 2013
Reaction score
313
Punten
83
Leeftijd
39

Abraham54

Administrator
Team lid
Lid geworden
9 aug 2007
Reaction score
347
Punten
83
Leeftijd
65
Website
piepcomp.nl
Indien het repareren mislukt, wordt dat mogelijk door de HD veroorzaakt, want ik ben bang dat deze mogelijk niet meer "gezond" is.

Lange Pier

NCF Goeroe
Lid geworden
4 nov 2008
Reaction score
194
Punten
63

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan