• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost press f11 for bbs popup?

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedo

Gewaardeerd
Lid geworden
2 okt 2011
Berichten
1.037
Waarderingsscore
12
Hallo,

Mijn zoon zijn pc start niet meer op en geeft op het scherm "press f11 for bbs popup", het indrukken van welke toets van de F familie geeft geen enkel resultaat, herkend iemand het probleem?

Groeten, François
 

Bijlagen

  • F11.jpg
    F11.jpg
    213,8 KB · Weergaven: 8
BBS=Bios Boot Selector (bootmenu), er is geen bootable schijf gevonden maar zal wel een USB stick/schijf worden gezien anders zou je een melding krijgen van NO OS/DISK o.id.
 
Hallo Lange Pier,

Bedankt voor je antwoordt.
Heb alles afgekoppeld op het mobo, behalve de opstart ssd, degene die altijd heeft gewerkt.
Maar resultaat blijft hetzelfde, niks werkt, steeds dezelfde melding op het scherm.
Ook nog getest met een usb installatiestick rechtstreeks op het moederbord.
Niks. Raar maar waar.
Mobo defect?
 
Krijg steeds het beeld dat Ik heb gepost bij het openen van mijn vraag, het beeld stopt en doet niks meer.
 
Indien je opstart dien je die F11 in te rommelen, dan krijg je dat boot screen, staat die SSD daar dan wel?
 
F11 werkt niet, kom niet verder dan de geposte foto, ik heb geen toegang tot de bios.
 
Ik heb het gevonden wat het probleem is, pfffttt, het is een defect geheugenlatje dat het probleem veroorzaakte, de pc had 4 X 2 Gb aan geheugen, nu maar 6 Gb meer, maar voor de rest ok.
Bedankt van mee te denken en de hulp.

Vriendelijke groeten, François
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan