• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Prijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mlover639

Nieuw lid
Lid geworden
3 mei 2015
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo, iedereen

Ik heb een oude Zenith data systems z180 van het jaar 1987 terug gevonden en had graag geweten wat ik er nog van zou kunnen krijgen.
Dit zal waarschijnlijk wel door verzamelaars zijn. Alle informatie over deze laptop zijn welkom.
Zowel het originele boekje als lader zijn erbij.
 
Ik vind er eigenlijk heel weinig over terug.
@porrelaar: bedankt voor de info.

Weten jullie misschien waar ik hier het beste voor naar toe ga of contact mee opneem om toch te weten wat de waarde zou kunnen zijn?

--- Update ---

Ik vind er eigenlijk heel weinig over terug.
@porrelaar: bedankt voor de info.

Weten jullie misschien waar ik hier het beste voor naar toe ga of contact mee opneem om toch te weten wat de waarde zou kunnen zijn?
 
Lange Pier gaf je al een aanwijzing: Ebay geeft vaak een goede indicatie van de vraag- en verkoopprijzen.

Daarnaast kun je voor meer informatie over deze laptop contact opnemen met een computermuseum. Er zijn er verschillende in Nederland. Dit is slechts 1 voorbeeld: http://www.computer-museum.nl/
Eigenaar van dat museum is Gerben Ritsema. Je kunt hem een e-mail sturen: gerbenritsema (a) hetnet.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan