• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Print probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oliebol75

Nieuw lid
Lid geworden
30 jun 2022
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Goedendag

Mijn printer canon TS3450
Drukt alleen documenten af en niets anders van af pc
Wie weet de instelling
Bij voorbaat vriendelijk dank

Piet Maagdenberg
 
Hallo,

Hoe ben jij met de printer verbonden, is dit via wifi op een kabel?
Al gekeken of jij nog stuurprogramma`s mist of opnieuw moet installeren?
 
@Oliebol75 : waar ik redelijk benieuwd naar ben is wat jij ziet als je naar het configuratiescherm van Windows gaat en daar klikt op 'apparaten en printers'.

Zie je daar de naam van jouw printer staan en zo ja, staat er een 'vinkje' bij de naam van de printer? Het vinkje betekent namelijk dat de printer als standaard afdrukmedium is ingesteld.

Op zich geeft Arie25 wel een zinvolle reactie maar als er geen goed werkend stuurprogramma voor jouw printer beschikbaar zou zijn, dan zou je ook geen documenten af kunnen drukken.

Wat zijn die 'andere dingen van de pc' die je probeert af te drukken en hoe doe je dat / welke muisklik / welk icoontje, kortom hoe (probeer je) wat anders van je computer te printen?

In het verlengde van de vorige vraag : welke communicatie ontvang je binnen Windows van je computer / van Windows over de (proberen) uit te voeren printopdracht?
 
Drukt alleen documenten af en niets anders van af pc
Waar ik eerder benieuwd naar ben is of er alleen documenten in zwarte tekst worden afgedrukt en geen kleurenfoto's , want dan moet het probleem bij de cartridges gezocht worden .
 
Goedendag

Ik ga alles proberen
Alvast bedankt

Oliebol
 
En het antwoord op de gestelde vraag / vragen luidt : ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan