• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Printen met oude printer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mnemonic

Junior lid
Lid geworden
24 apr 2012
Berichten
68
Waarderingsscore
3
Dat lijkt mij ook een verstandiger keuze!
heb je verstand van printers?

Ik heb een HP Laserjet 1100 met nog enkele toner cartridges. Doet het fantastisch met een usb adapter op WIN 7. Iemand ervaring of handleiding hoe ik deze printer op WIN 10 kan krijgen?
 
@Mnemonic dit noemen ze topic stealing. Vraag jouw vraag even in een apart nieuw onderwerp a.u.b..
Kort antwoord, probeer in Windows 10 de Windows 7 drivers eens in compatibiliteitsmode.
 
@Mnemonic
Ik heb jou een eigen topic gegeven.
 
De printer is al bijna 20 jaar oud, dus of die op Windows 10 gaat werken vraag ik mij af.
(Microsoft NT 4.0/Windows 2000/Windows.)
 
HP heeft universele printerdrivers, vaak werken die, ze zitten inmiddels op versie PCL6.
Kies als besturingssysteem de goede windowsversie
 
De printer is al bijna 20 jaar oud, dus of die op Windows 10 gaat werken vraag ik mij af.
(Microsoft NT 4.0/Windows 2000/Windows.)
Jazeker gaat die werken, heb dat oudje ook nog steeds in gebruik, moet je nagaan al vanaf Windows ME in gebruik ,hij gaat gewoon met iedere nieuwe versie van Windows mee, het is wel wat zoekwerk naar de Drivers iedere keer, maar hij print nog steeds perfect
 
@Black Tiger: Ach ik ben slechts roepende in de woestijn. Had geen idee dat er zo scherp gekeken werd naar het fenomeen topic stealing.
Het spijt mij.

Anderzijds wel bedankt voor de (mogelijke) oplossing. Ga ik uitproberen.
Als het werkt ben ik direct van mijn WIN 7 (inclusief problemen) verlost
 
had geen idee dat er zo scherp gekeken werd naar het fenomeen topic stealing.
Niet altijd, maar in dit geval was er nog een ander printer probleem en dan kunnen antwoorden aan jou ook weer verwarrend gaan werken voor de originele vraagsteller.
Het was ook maar een uitleg en een verzoek, excuseren is niet nodig hoor. Een volgende keer gaat het geheid beter. ;)

Ik hoop in elk geval dat een van de aangedragen oplossingen kan gaan helpen. Mocht de compatibiliteitsmodus niet helpen heeft de oplossing van Maestro ook grote kans.

Succes alvast!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan