• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Printer afdruk van onleesbare kwaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenami

Vaak hier
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
586
Waarderingsscore
1
Beste

Mijn printer Canon Pixma MG5700 druk perfect af als ik een kopie maak, maar als ik een gewoon blad wil afdrukken is de kwaliteit ondermaats de tekst is niet leesbaar. Is hiervoor een oplossing.

Vriendelijke groeten kenami
 
Hallo,

Heb jij dit probleem sinds kort?
De stuurprogramma`s al eens bijgewerkt of opnieuw geïnstalleerd.
 
Halo dit probleem heb ik al een tijdje. ik heb de laatste stuurprogramma's geïnstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
Heb je gisteren de laatste stuur programma's geïnstalleerd of bedoel jij dat hij die al een tijdje gebruikt?
 
Ik heb de titel van dit topic aangepast ter verduidelijking en het topic in de juiste categorie geplaatst.
 
Check of het vanuit andere programma's ook slecht print. een paar regeltjes kladblok b.v., het meest simpele tekstprogramma, hoe gaat het daar ? Moderne printers hebben hun instellingen per programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan