• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Printer HP 3070 geen zwart meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

elve

Nieuw lid
Lid geworden
17 jul 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Mijn Hp 3070a printer print geen zwart meer,nieuwe cardridge,opnieuw software
gedownload, geen resultaat.Schijnt meer voor te komen.Wie heeft een oplossing.
En hoe kan ik de printkop reinigen ,hoe uit te nemen en herplaatsen
 
@elve Klik op de link van Lange Pier.
Ik vermoed dat je dan op die website meteen door kunt gaan naar de 5 stappen van Oplossing 6: Een diagnostisch rapport voor de afdrukkwaliteit afdrukken, dit bekijken en eventuele afwijkingen verhelpen

Ik denk aan verstopte spuitkanaaltjes. Dus voer een reiniging uit: stap 4 van Oplossing 6.
Als een normale reiniging het probleem niet oplost, moet je een "reiniging op het tweede niveau" uitvoeren.
(Bij Canon printers noemen ze dat een diepte-reiniging...)
Als zo'n diepte-reiniging ook niet helpt, dan zit de boel goed verstopt.
Je kunt dan een reinigingscartridge kopen. Dat kan bij tal van websites die inkt verkopen, bijvoorbeeld bij 123inkt.nl. Dit is dan voor jou de juiste reinigingscartridge: https://www.123inkt.nl/HP-364XL-CN6...t-hoge-capaciteit-met-chip-i29946-t22946.html

Die reinigingscartridge zet je op de plaats van de dikke zwarte cartridge. Daarna voer je een paar keer een diepte-reiniging door.

Hieronder heb ik als bijlage de handleiding voor het gebruik van zo'n reinigingscartridge geplaatst.
 

Bijlagen

  • Handleiding reinigingscartridge voor HP printer.pdf
    48 KB · Weergaven: 3
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan