• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Printer maakt geluid zonder stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaapdi

Nieuw lid
Lid geworden
29 jan 2021
Berichten
5
Waarderingsscore
1
Mijn printer reageert als of er geprint wordt zo klinkt het ook maar deze staat al dagen zonder stroom
 
Kan mij haast niet voorstellen dat een printer nog geluid maakt als de stekker eruit is. Weet je wel zeker dat deze eruit is?
 
Ik neem aan dat de stekker er wel in zit en dat hij via een aan/uit knop uit staat?
Welk merk en type printer gebruik jij?
 
Een brother dcp-j132w ja hij staat al dagen uit door de aan en uit knop
 
Ik kan niks vinden wat het geluid verklaard, ook in de handleiding is nikst te vinden.
Het lijkt mij niet dat hij een schoonmaak functie heeft als hij uitstaat.
Je zou jou vraag hier ook eens kunnen stellen.
 
Dankje voor de reactie en de tip ik ga daar mee aan de slag
 
Kun je de uitkomst hier dan laten weten?
 
Als ik het weet dan laat ik van me horen
 
🙄
60153ec19f1b4-Printer_fail.jpg
 
Laatst bewerkt:
Was het bij Brother niet zo zo omdat er vaste printkoppen inzitten hij, als die uitstaat, eens in de zoveel tijd een reinigingscyclus van de koppen uitvoert.
 
Was het bij Brother niet zo zo omdat er vaste printkoppen inzitten hij, als die uitstaat, eens in de zoveel tijd een reinigingscyclus van de koppen uitvoert.
Zou best eens kunnen als hij via internetkabel is verbonden
 
Ik heb contact gehad met brother en de printer reinigt idd automatisch de koppen om een bepaalde tijd ook al is deze uitgeschakeld bedankt voor jullie reacties
 
Fijn dat je nu weet dat het normaal is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan