• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Printer print niet meer bij ander patchpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

FransRo

Nieuw lid
Lid geworden
25 nov 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik heb op mijn werk de printer op een andere doos aan de muur aangesloten dmv zo n netwerkkabeltje. Nu print ie niet meer. De printer wordt aangestuurd vanuit ons erp systeem en print stickertjes. Hoe los ik dat op. DE it afdeling dat ben ik.šŸ¤£šŸ¤£
 
Hallo,

Door het weer terug te zetten op de oude plek :joy:

Kun je hem in het systeem niet terug vinden door middel van het kiezen van een andere doos?
Is de doos zelf wel goed aangesloten?
De printer al eens even uitgezet en opnieuw aangezet?
 
Is die doos in de muur wel aangesloten op de switch? Meestal gebeurt dit via een Patchrack met corresponderende nummers.
 
Waarschijnlijk is het ip adres van de printer veranderd.

Kijk in de netwerk instellingen van de printer en controleer of de printer een een ip adres heeft en hetzelfde is als in de software. (zie ook de vraag van Rubensky)

Als je niet in de software kan kijken naar de printer instellingen, Schrijf / print dan de IP instellingen van de printer, sluit de printer aan op zijn oude plek en kijk welke netwerkinstellingen hij heeft en vergelijk die met de opgeschreven instellingen.

Wat voor printer is het? Merk en Type. Welk Pakket gebruiken jullie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan