• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Printer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

richard weiler

Nieuw lid
Lid geworden
16 nov 2022
Berichten
2
Waarderingsscore
0
mijn dtf printer doer het niet ( wel gedaan ) . ligt waarschijnlijk aan de verkeerde poort . wia kan mij helpen ?
 
Hoi Richard allereest welkom op dit mooie forum!

Dan even een paar zaken die aan je topic opvallen.
Het topic heeft je naam als titel dat zegt niets over het probleem.
Je topic staat niet op de juiste plaats, kijk in het vervolg dus even waar het thuis hoort.

Dan je vraag, daar kunnen we op dit moment met de beste wil van de wereld niets mee. Je geeft veel te weinig en zeer warrige informatie. Een paar vragen;

1. Merk en type van de printer?
2. Hoe is de printer aangesloten, via het netwerk of via USB?
3. Sinds wanneer doet de printer het niet meer?
4. Wat heb je veranderd tussen de tijd dat de printer het wel deed en nu?

Ik pas de titel en de plek van je topic aan. Je antwoorden zien we wel verschijnen.
 
merk = epson L1800 dtf printer
is aangesloten via usb
sinds vandaag
dat is juist het moeilijke , dat weet ik niet ( dit is een nieuwe printtechniek waar ik vandaag uitgebreid mee aan het proberen ben geweest
alvast bedankt voor de moeite
 

Bijlagen

  • screenshot digitaal factory dtf.png
    298,9 KB · Weergaven: 9
Beste Richard,

het lijkt mij dat er tijdens de installatie / configuratie van de DTF iets niet helemaal goed is gedaan. Omdat ik lees dat het een USB aangesloten printer betreft lijkt mij de oplossing redelijk simpel.

Ga naar het configuratiescherm en verwijder de printer en de geïnstalleerde software. Start de machine opnieuw op en laat de printerinstallatiesoftware zijn werk doen. Ik vermoed dat je dan een heel stuk verder bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan