• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Privacyfout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn laatste update is van 12 oktober.
Hmmz... ik heb er ondertussen al weer nieuwe gehad.
Misschien is het toch een idee om naar 21H1 te gaan? Die zou hij inmiddels ook via Windows Update aangeboden moeten hebben, toch?
 
Die zou hij inmiddels ook via Windows Update aangeboden moeten hebben, toch?
Het vreemde is dat niet iedereen hem aangeboden krijgt.
Maar lijkt mij een goed plan om het bij te werken.
Want hij mist meerdere updates.
 
Het vreemde is dat niet iedereen hem aangeboden krijgt.
Klopt, dat zou gefaseerd moeten zijn, maar daarbij ging schijnbaar iets mis. Een probleempje bij Microsoft lijkt me.
Misschien dat hij na die update wel weer alles werkend heeft want het lijkt mij een globale uitval van ca certificaten. Daar zijn ook wel andere tools voor maar via officiele MS kanalen lijkt me toch verstandiger.
 
Misschien dat er meer niet up to date is, zoals zij browsers.
Misschien goed om alles na te kijken :)
 
Dank voor de berichten, excuses voor de late reply i.v.m. werk! Ik ga vanavond even aan de slag met Windows updates. Browsers heb ik recentelijk opnieuw geïnstalleerd + reset naar standaardinstellingen etc. dus daar acht ik de kans op succes kleiner.
 
Dan kunnen we de browsers ook uitsluiten.
Hopelijk dat de Windows update nog iets gaat brengen.
 
Gebruik jij een browser add-on van MacAfee?
Dus iets wat een bescherming geeft in de browser?
Heb jij de 21h2 upgrade aangeboden gekregen of zelf erop gezet?
Sorry voor de vertraging, enigszins druk. Maar veel dank voor de hulp wederom!

1637182022876.png

Deze zojuist geïnstalleerd. Helaas geen resultaat en de wanhoop nabij. Nog andere opties?
 
Doe het volgende eens:

Klik op start en zoek het configuratiescherm op. Open deze.
Klik vervolgens op Internetopties
Dan op Inhoud
Daarna op SSL-status wissen.
Dan op Ok.

Daarna alles sluiten en de PC herstarten.
 
Sorry voor de vertraging, enigszins druk. Maar veel dank voor de hulp wederom!
Deze zojuist geïnstalleerd. Helaas geen resultaat en de wanhoop nabij. Nog andere opties?
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, iedereen is fijn te reageren wanneer het uitkomt.
Jammer dat het ook niet heeft geholpen.
De meeste heb jij al geprobeerd, maar je kunt de rest eens nalopen.
 
Is het altijd op dezelfde sites, en gegarandeerd ? Dan kan je misschien via msconfig in Veilige Modus met netwerk opstarten, en nog eens proberen. Is het dan wel goed, dan zit er toch een programma dwars.
 
Is het altijd op dezelfde sites, en gegarandeerd ? Dan kan je misschien via msconfig in Veilige Modus met netwerk opstarten, en nog eens proberen. Is het dan wel goed, dan zit er toch een programma dwars.
Thanks voor de reply. Altijd op die sites inderdaad.
Blijkbaar kan ik in veilige modus geen internetverbinding maken, terwijl ik dat wel had ingesteld, zie de bijlagen.
Heb jij enig idee waar dit nu weer aan ligt? Dan kan ik inderdaad testen of het wellicht aan bepaalde software ligt.

Zelf vermoed ik toch dat het bepaalde settings betreft, aangezien ik geen software gedownload heb recentelijk (op Malware bytes na dan, maar dat was op aanraden hier). Grrr, om radeloos van te worden.
 
Laatst bewerkt:
Bijlagen
 

Bijlagen

  • processed-04745c6a-578d-49f5-8d72-4c4df18b149d_y5c94Kva[5017].jpeg
    processed-04745c6a-578d-49f5-8d72-4c4df18b149d_y5c94Kva[5017].jpeg
    821,3 KB · Weergaven: 3
  • processed-9462dee9-d945-4615-a851-7fcbce8ad6bb_jFwujWAN[5018].jpeg
    processed-9462dee9-d945-4615-a851-7fcbce8ad6bb_jFwujWAN[5018].jpeg
    730,3 KB · Weergaven: 3
das niet de manier om via de veilige modus internet te behouden jij dient via start>instellingen >systeemherstel de geavanceerde opties "nu opnieuw opstarten " te gaan waar je kunt kiezen vermits een keuze menu met 9 opties om op te starten in de veilige modus met netwerkverbinding ..
 
@Bertje 070 De optie die ik gaf in bericht #29 heeft niet geholpen?
 
@Bertje 070 De optie die ik gaf in bericht #29 heeft niet geholpen?
Excuses voor het niet reageren hierop! Dit heb ik reeds gedaan, zit ook in die 9 mogelijke oplossingen. Helaas zonder resultaat.
Overigens net ook Windows opnieuw geïnstalleerd waarbij alle andere software dus verwijderd wordt, maar wel met behoud van persoonlijke files (Office bestanden, foto's etc.). Duurde ruim een uur maar ook zonder resultaat helaas.

Ik ga morgen even kijken of ik in veilige modus kan komen met netwerkverbinding. Sorry, beetje moe van deze ellende :mad:
 
Heb je op andere computers het probleem niet?
 
das niet de manier om via de veilige modus internet te behouden jij dient via start>instellingen >systeemherstel de geavanceerde opties "nu opnieuw opstarten " te gaan waar je kunt kiezen vermits een keuze menu met 9 opties om op te starten in de veilige modus met netwerkverbinding ..
Thanks, dat is echt nieuw voor mij 😖 Meer verdeeldheid (wat inmiddels niet nieuw is).
 
Inmiddels opnieuw Windows geïnstalleerd dus, en nog dit probleem ? Dan lijkt mij dat je netwerk een probleem heeft.
Zo maar net iemand gelezen met hetzelfde probleem, alhoewel deze een net iets andere melding had, maar die was het helemaal kwijt na het wisselen van router:

"Your connection is not private NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID"

 
@Bertje 070 heb effe een filmpje gemaakt hoe je naar de veilige modus met netwerkverbinding kunt gaan .. *letop op een bepaald moment dient men de f5 toets in te drukken dit ziet men echter niet in het filmpje !

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan