Al wekenlang valt plots de netwerkverbinding weg:frusty:. Nooit op eenzelfde moment wat betreft programma waarin ik werk. Soms tijdens het internetten zelf (dan krijg ik de melding dat er geen contact met de server gemaakt kan worden), maar ook als ik een tekstje in Word schrijf of een foto bewerk (dan zie ik het gele driehoekje met uitroepteken bij het netwerkicoontje).
Probleem oplossen tijdelijk is geen probleem: via "problemen oplossen" in het netwerkcentrum komt het weer goed. Ik zie dat het probleem zit in de "draadloze netwerkadapter", die dan opnieuw wordt ingesteld, en klaar.
Ik gebruik:
Windows Vista (up to date), door Ziggo geleverde Atheros AR5B93 Network Adapter (uiteraard al diverse malen gereset), McAffee Total Protection (live update).
Graag wil ik definitief van dit probleem af. Wie kan me helpen in lekentaal?
Robo912
Probleem oplossen tijdelijk is geen probleem: via "problemen oplossen" in het netwerkcentrum komt het weer goed. Ik zie dat het probleem zit in de "draadloze netwerkadapter", die dan opnieuw wordt ingesteld, en klaar.
Ik gebruik:
Windows Vista (up to date), door Ziggo geleverde Atheros AR5B93 Network Adapter (uiteraard al diverse malen gereset), McAffee Total Protection (live update).
Graag wil ik definitief van dit probleem af. Wie kan me helpen in lekentaal?
Robo912