• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem flash in edge na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

multiballs

Bekend gezicht
Lid geworden
17 mrt 2008
Berichten
101
Waarderingsscore
0
Hallo,
ik heb een probleem,
mijn windows10 begon eergisteren opeens aan een update.
Kon hem uitstellen,dus gekozen,en na enkele minuten starte hij toch.
Duurde wel 2 uur lang,steeds opnieuw opstarten enz.
Bureaublad foto is weg,en andere dingen zijn vernieuwd,creators update??

Maar na de update, wil mijn flash niet meer aan.
Uiteindelijk wel gelukt in chrome, dmv altijd toestaan flash gebruiken.

Maar in edge staat hij in het scherm op Aan,
maar als ik sites open,zegt hij is uitgeschakeld.
Ook op de adobe site waar je kan testen zegt hij is uitgeschakeld,
en geven ze de verwijzing naar stipjes rechtsboven, geav.inst. , ....en het scherm,waar hij al op Aan staat.

Wat kan ik doen?
graag hoor ik van jullie, ik zit al uurtjes te stoeien en kom er niet uit....

groeten jb
 
Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

» Let op bij de installatie van MBAM: in het laatste installatievenster staan twee vinkjes bij de meldingen,
haal nu het bovenste vinkje weg (MBAM als volledige demo-versie gebruiken) en maak de installatie af.
Daarna kan je Malwarebytes MBAM als gratis versie telken opnieuw gebruiken!

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8: en Windows 10: via rechtsklik op mbam-setup.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op Instellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_ScanLog.png
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    532aab157609a-MBAM-Scan.png

MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.
 
haha,nee nog niet,ben al even aan het stoeien geweest met de download MBAM ,
maar moet nu nog de printscreen zien te krijgen,was het laatst te laat voor.
Tot nu toe als ik iets met flash wil openen,moet ik steeds via google chrome, terwijl in edge standaard erin zit,en hij deze niet pakt,staat uitgeschakeld zegt de pagina,
terwijl in het menu hij toch als aan staat,
dus nog niets veranderd...
 
Download MBAM eens via een andere pc. Zet hem vervolgens op bijvoorbeeld een USB stick en steek die in de computer waar je het probleem mee hebt. Vervolgens verplaats je MBAM van de usb stick naar het bureaublad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan