• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem gezipte map

Status
Niet open voor verdere reacties.

ventje81

Nieuw lid
Lid geworden
28 mrt 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een gecomprimeerde (gezipte) map. In dit bestand zitten zes andere bestanden: twee mappen, twee Word-documenten en nog twee afbeeldingsbestanden. Ik kan alle bestanden gewoon openen, behalve n van de Word-documenten (en laat dat nou net het bestand zijn dat ik nodig heb). Als ik deze nl. probeer te openen, wordt er aangegeven dat het niet geopend kan worden door een onverwachte fout en dat ik aan de hand van de foutcode kan zoeken bij het oplossen van het probleem. Er wordt aangegeven: fout 0x80004005. Niet nader omschreven fout. Ik heb het op twee PCs geprobeerd (de n met Windows Vista, de ander met Windows 7) en bij beide krijg ik exact dezelfde melding. Natuurlijk zou ik mijn bestand wel willen kunnen openen. Ik heb echter geen idee hoe ik dit aan zou moeten pakken.

Zou iemand mij misschien kunnen helpen? Alvast bedankt!

Groetjes,

Ventje1981.
 
Hallo Ventje1981,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Kan je die map dan niet eerst volledig uitpakken?
Bijv. via rechtsklik en dan kiezen voor "Alle uitpakken"?
 
Laatst bewerkt:
of kan je aan de afzender vragen om het nog eens te comprimeren en door te sturen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan