• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem incredimail

viri

Nieuw lid
Lid geworden
12 jun 2008
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo weet iemand een oplossing voor dit probleem ik gebruik vista , deel samen met mijn vriendin* de pc en heb dus 2 accounts aangemaakt ik heb incredimail geinstalleerd en als mijn vriendin haar met haar account aanmeld kan zei perfect met incredimail werken , als ik me aanmeld en incredimail wil openen krijg ik de incredimail installatie is niet voltooid je moet eerst de installatie voltooien , heb al incredimail opnieuw geinstalleerd maar dan zijn soms de emails en de emailadressen weg bij mijn vriendin ze krijgt dan een volledig nieuw begin van incredimail via herstelpunt krijg ik die dan terug maar ik kan nog steeds niet met incredimail werken Heb er al aangedacht om incredimail te kopen maar vraag me dan af of we met beide accounts incredimail kunnen gebruiken of weet iemand wat ik fout doe hopend op een gunstig antwoord groet ik jullie
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan