• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem met archief doormiddel van kopiren, formatteren en uitpakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreeMyMind

Nieuw lid
Lid geworden
3 dec 2013
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Beste NCF leden,

Allereerst wil ik mijzelf excuses aanbieden voor het feit dat ik nog niet voorgesteld heb.

Ik heb een probleem, en het gaat om een ingepakte ZIP archief van 10GB.
Het bestand had ik naar een geformatteerd NFTS harde schrijf verplaatst en vervolgens als tweede backup naar een MacOS laptop gekopieerd.
Ik was bezig op een ander laptop met het opnieuw installeren van Windows 7. De backup komt overigens van Windows 7.
Vervolgens moest de backup verwijderd worden van de harde schrijf (die nog momenteel op de MacOS staat), geformatteerd naar ExFat vanwege de opslag capaciteit van eventuele drivers voor Windows. Nadat alles ge?nstalleerd was heb ik de archief opnieuw gekopieerd naar de ExFat, omdat ik vanaf de Mac niks naar NFTS kon verplaatsen moest ik het naar een ander type formatteren. Nu de backup op de harde schrijf staat en op mijn Mac kan ik deze helaas niet meer openen. Ik snap en weet niet waar het mis is gegaan, want ik kon dit bestand nog uitpakken voordat ik het op een harde schrijf had gekopieerd. Het zijn super belangrijke data en als iemand mij hiermee kan helpen dan, waardeer ik dit heel erg!

Met vriendelijk groet,
FreeMyMind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan