• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem met beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Packardbell1

Discover the ultimate in relaxed romance with the
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
406
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb hier een laptop van een vriend bij me en er is een probleem met het scherm.
Wanneer ik de laptop opstart, dan komen er overal blauwe puntjes op het scherm (zie foto).
En vervolgens komt er een blauw scherm met de foutmelding van 0x00000116 of VIDEO_TDR_FAILURE.

Ik heb geprobeerd Windows 7 erop te zetten en dit gaat perfect, maar na 2x opnieuw opstarten krijg ik weer het blauw scherm en dan gaat het niet meer weg en kom ik Windows ook niet meer in.
De blauwe puntjes komen iedere keer als Windows opstart, maar de eerste 2 keer kan ik de computer gewoon gebruiken, maar na 2 keer opnieuw opstarten niet. De blauwe puntjes zijn dan ook weg nadat hij bij het vergrendelingsscherm is.

Enkel als ik opnieuw Windows 7 installeer kan ik terug even gebruik maken, maar na 2x opnieuw opstarten krijg ik weer het blauw scherm. Die blauwe puntjes op het scherm komen nadat het Windows logo is verschenen en daarna komt er blauw scherm.

Weet iemand wat het probleem is?

2brztj.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je al gekeken of de videokaart nog goed is?
Of er nog een nieuwere stuurprogramma voor de videokaart is?
 
Ja, de nieuwste software staat er op.
 
Normaal betekent die foutcode een Blue screen of death.
Die is op de volgende manier op te lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan