• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Probleem met Canon Pixma MG3150

  • Onderwerp starter g_794656
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

g_794656

Gast
Ik heb al een tijdje een printer/scanner van Canon namelijk een Pixma MG3150 die ik vaak gebruik. Ik kan via wifi of bedraad dus printen. Sinds een paar weken lukt het me niet meer om te scannen terwijl printen wel gaat. Als ik via mijn PC een Aspire E5-771 met een 64 bits systeem het scanicoon aanklik krijg ik de melding dat de scanner niet is gevonden terrijl die weel is aangesloten. Ik heb al eens via de site van Canon het besturingssysteem gedownload maar helaas werkt dit ook niet. Weet iemand waar dit aan kan liggen?. Helaas heb ik de CD-rom met het installatieprogramma niet meer.
 
Weet je of er Windows updates zijn geïnstalleerd net voordat de scanner stopte met werken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan