Najsnarf
Elite lid
- Lid geworden
- 11 sep 2013
- Waarderingsscore
- 64
In de webbrowser heb ik ingesteld dat alle downloads in eerste instantie op mijn bureaublad komen. Dat was ook zo met de (recente) Windows 11 ISO , grootte ongeveer 5,5 GB en vervolgens kopiëren op een grote USB-schijf. Nu lukt het kopiëren en plakken op eenUSB stickie (16 GB) niet. En dat lukt ook niet als ik de download (na tijdelijk de instelling in Firefox aangepast te hebben) rechtstreeks in die 16 GB stick wil plaatsen. Dan zie ik aanvankelijk:
en aan het eind van de download-actie
bedoeling was het makkelijk kunnen meenemen van dat stickie met de ISO W 11 naar elders, maar dat gaat zo dus niet.
Vraag is dus: waarom kan die download (5,5 GB) niet op een stickie (16 GB)? Is er veel verschil tussen een klein USB-stickie en de grotere USB-stations van 500 of 1000 GB?

en aan het eind van de download-actie

bedoeling was het makkelijk kunnen meenemen van dat stickie met de ISO W 11 naar elders, maar dat gaat zo dus niet.
Vraag is dus: waarom kan die download (5,5 GB) niet op een stickie (16 GB)? Is er veel verschil tussen een klein USB-stickie en de grotere USB-stations van 500 of 1000 GB?