• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

probleem met externe hd aan tv

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had gisteren al geschreven dat hij op een andere televisie wel werkt met ntfs. maar dat verklaart nog altijd niet waarom bij 2 tegelijk gekochte en identieke schijven de enen wel en de andere niet werkt op mijn samsung plasma tv.
 
bij de schijf die wel werkt heb ik ook niks aan de instellingen hoeven te wijzigen ,gewoon mp4 bestand overzetten inpuggen en afspelen.
 
Tegenwoordig binnen de EU is standaard 24 maanden garantie verplicht. Bel eens met WD en leg het voor.
 
Test:
zet op je PC een map neer, en plaats daarin zo'n film.
Kopieer nu de map naar de root van beide externe schijven, en probeer.
Zo weet je zeker dat de voorbereiding identiek is.
 
Toch ben ik het met Quandor eens. Je TV zal best NTFS aan kunnen, daar gaat het niet om.
Maar als hij ook niet werkt met FAT of FAT32 weet je nog beter dat het aan de HD ligt en heb je ook gelijk meer argumentatie wat je in een evt. klacht naar de winkelier of WD kunt overbrengen.
 
ik zal eens kijken wat er mogelijk is, ik moet eerst eens de bon zoeken.
 
Bel idd. met WD. Laat svp weten wat volgens hen de oorzaak / oplossing is. Ik ben namelijk zeer benieuwd naar de uiteindelijke oorzaak én oplossing want gelet op jouw berichten m.b.t. aanschaf en soort van de hardware, alles wat je tot nu toe hebt geprobeerd en gedaan, is het eigenlijk theoretisch en technisch onmogelijk wat die schijf je laat zien (of beter gezegd, wat die schijf je niet laat zien....).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan