• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem met Microsoft-account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jov

Vaak hier
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
701
Waarderingsscore
4
Ik zit met een probleem (alweer) met de Windows 10-computer (desktop) van mijn vriendin, dat opgelost moet worden. Zij kan er nu niet mee werken.
De taakbalk zakt weg als je de muis naar boven beweegt en komt terug als je die weer laat zakken. Bij 'Meldingen' stond 'Probleem met Microsoft-account. Uw Microsoft-account moet worden aangepast (hoogstwaarschijnlijk is uw wachtwoord gewijzigd).
Ik vraag me af of zij ooit een Microsoft-account heeft gehad (het kan toch ook zonder?). In ieder geval heeft zij daar nooit wat mee gedaan.
Heeft die melding iets te maken met die wegzakkende taakbalk?
Moet die account hersteld worden en hoe dan? Zij heeft wel een emailadres maar bij ons weten geen Microsoft account en in ieder geval is het wachtwoord ons niet bekend.
Ik hoop dat met dit bericht iets gedaan kan worden.
 
Hoi,

We gaan proberen je weer te helpen.

Alleereerst heb ik het mailadres van je vriendin uit je post verwijderd. Het is heel gevaarlijk om je mailadres zo open op een forum te zetten. Kwaadwillende kunnen deze dan gebruiken voor spam en andere ongewenste zaken.

Dan de problemen:

1 de taakbalk. Ga boven de taakbalk zweven tot deze verschijnt klik er dan op met de rechtermuisknop en kies Taakbalkinstellingen. Er opent zich een nieuw venster. Zet de optie taakbalk vergrendelen aan.

2 het Microsoft of lokale account. Klik op start en ga naar instellingen. Kies Accounts. Kijk dan bij het account van je vriendin of daar de vermelding Lokaal account staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan