• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

probleem met relatie tussen Excelversie en VBversie

Status
Niet open voor verdere reacties.

azapel

Junior lid
Lid geworden
13 okt 2008
Berichten
62
Waarderingsscore
2
Op een van mijn computers gebruik ik Excel 2010 tezamen met Visual Basic. Van dit laatste is versie 10 van de Object Libraries vast aangekoppeld. Op een andere computer staat Excel 2013, daarbij blijken versie 15 van de Object Libraries vast te worden aangeroepen. Het gevolg is dat wanneer ik een op de eerste computer gemaakte spreadsheet over zet naar de andere computer, deze daar niet gecompileerd kan worden wegens het versieverschil in de Object Libraries (de boodschap die dan verschijnt luidt: "Kan het project of de bibliotheek niet vinden"). Is het mogelijk (bij voorbeeld door het aanpassen van de code in het door mij geprogrammeerde VB-gedeelte) de aanroep van de Libaries dynamisch te maken?

Dank voor reacties eb vriendelijke groeten,
Aza Pellekooren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan