• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Probleem met ventilator HP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Packardbell1

Discover the ultimate in relaxed romance with the
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
406
Waarderingsscore
0
Hallo ik heb hier een HP Pavilion G6 en bij het opstarten van de laptop krijg ik de volgende melding 'The system has detected that a cooling fan is not operating correctly' .
-System FAN 90B

Nu heb ik hem gedemonteerd, alle stof tussen de ventilator verwijderd, ventilator gedemonteerd en uitgeblazen.
Ik heb ook gelijk de koelpasta van de processor vervangen.

Nog steeds na deze stappen krijg ik dezelfde melding.
De ventilator draait gewoon goed en normaal, maar de melding blijft komen bij het opstarten.

Weet iemand hoe ik de melding uit kan zetten?
 
Ik heb hiervoor een HP Rosignol al eens opgestuurd naar HP. Hier werd een bios upgrade uitgevoerd. Na terug komst merkte ik geen verschil. Ventilator bleef wel werken, maar laptop werd wel erg warm. Ik had geen melding, maar af en toe viel de laptop uit ivm warmte. Zelfbeschermingsmodus???
 
Ik denk alleen niet dat jij de melding kunt uitzetten. Maar het is wel vreemd dat jij die melding krijgt zonder dat hij warm wordt.
Je zou Hp nog eens kunnen benaderen of die iets weten.
 
Oke ik heb de BIOS geüpdatet en een andere Windows op geïnstalleerd en de melding is momenteel niet meer te zien, dus hopen dat het zo blijft. Ik ben wel op een ander probleem gestoten en dat is dat ik aan de linkerkant van het toetsenbord heel hard op de knoppen moet duwen tot ze reageren, aan de rechterkant van het toetsenbord heb ik er geen problemen mee.

Toetsenbord vervangen?
Want met extern toetsenbord doet die het wel goed.
 
Mooi dat de melding weg is.

Had jij dit probleem ook voor het updaten en installeren vann Windows?
Je zou in apparaat beheer eerst eens het stuurprogramma van het toetsenbord kunnen verwijderen en dan even herstarten.
Heb je alles al geüpdatete?
 
Ja dat is net het probleem. Ik heb hem zo gekregen, dus ik weet niet of hij ervoor wel problemen daarmee had of niet. Ja, ik heb het stuurprogramma ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt ook niet
 
Kan het niet zijn dat er rommel onder ligt.
Je zou daar eens na kunnen kijken.
Maar het is dus geen driver probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan