hotabibber
Gevestigd lid
- Lid geworden
- 25 nov 2015
- Waarderingsscore
- 17
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 57
Hoi iedereen,
Mijn standaard webbrowser is Firefox. En daar heb ik nu sinds enig tijd een hinderlijk probleempje mee.
Als ik het nieuws van mijn provincie wil lezen op Welkom heb ik problemen.
Als ik een nieuws artikel wil openen om verder te lezen, dan werkt dit niet op de normale manier door te klikken op de link, gebeurd er niets.
Als ik de Shift toets indruk werkt het wel, maar dan wordt er een aparte pagina geopend.
Van de week mijn pc opnieuw geïnstalleerd en daarna werkte RTV Utrecht wel een paar keer, maar kort daarna alleen maar op de manier van de Shift toets in te drukken.
In Google Chrome werkt het wel.
Hebben jullie hier een tip voor om dit ook goed werkend te krijgen in Firefox?
Aangezien het na de herinstallatie van mijn PC eventjes goed heeft gewerkt is het geen webbrowser probleem lijkt mij, maar moet ergens iets zijn met instellingen.
Firefox helemaal opgeschoond wil helaas niet helpen.
Alle andere websites kan ik gewoon op de link klikken om verder te lezen.
Mijn standaard webbrowser is Firefox. En daar heb ik nu sinds enig tijd een hinderlijk probleempje mee.
Als ik het nieuws van mijn provincie wil lezen op Welkom heb ik problemen.
Als ik een nieuws artikel wil openen om verder te lezen, dan werkt dit niet op de normale manier door te klikken op de link, gebeurd er niets.
Als ik de Shift toets indruk werkt het wel, maar dan wordt er een aparte pagina geopend.
Van de week mijn pc opnieuw geïnstalleerd en daarna werkte RTV Utrecht wel een paar keer, maar kort daarna alleen maar op de manier van de Shift toets in te drukken.
In Google Chrome werkt het wel.
Hebben jullie hier een tip voor om dit ook goed werkend te krijgen in Firefox?
Aangezien het na de herinstallatie van mijn PC eventjes goed heeft gewerkt is het geen webbrowser probleem lijkt mij, maar moet ergens iets zijn met instellingen.
Firefox helemaal opgeschoond wil helaas niet helpen.
Alle andere websites kan ik gewoon op de link klikken om verder te lezen.
Laatst bewerkt: