• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

probleem na windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

astro

Bekend gezicht
Lid geworden
10 feb 2004
Berichten
188
Waarderingsscore
0
Als ik mijn laptop opstart duurt het langer dan eerder voordat ik mail kan ophalen of iets in de internet browser kan zoeken. Dan heb ik nog geen verbinding met internet blijkbaar. Had ik eerder geen last van. De laptop zelf geeft wel verbinding aan via het wifi icoontje. Kan dit met een update te maken hebben van windows?
 
Zou kunnen maar ik zou eens beginnen met de router te resetten. Haal die even 20 seconden van het electriciteitsnet (stekker uittrekken) en dan terug insteken. Niet vergeten eerst je pc uit te zetten en pas te herstarten wanneer je router gereset is.
 
Van welke windows versie maak je gebruik?

Probeer dit ook eens.

Zoek CMD op via het zoekvak in start en klik erop met de rechter muisknop. Kies Als Administrator uitvoeren. klik op OK.

Typ de volgende commando's
  1. Typ ipconfig /release en drukEnter.
  2. Typ ipconfig /flushdns en druk Enter.
  3. Typ ipconfig /renew en druk Enter
  4. Typ netsh int ip reset en druk Enter. (herstart de computer nog niet).
  5. Typ netsh winsock reset en druk Enter.
Herstart nu de computer en kijk of het beter gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan