• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem sinds laatste wekelijkse update win 10( kb 4476976)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefken

gepensioneerd ingenieur
Lid geworden
26 jul 2006
Berichten
513
Waarderingsscore
2
Hi,
Sinds de laatste win 10 update (kb 4476976) merk ik dat er iets gewijzigd is bij mijn instellingen.
11103
Daarvoor had ik hier een tegel waarmee ik het % helderheid kon wijzigen.
Nu is die tegel verdwenen en onvindbaar om terug in te stellen.
Wanneer ik op batterij (laptop) werk en ik wordt er van verwittigd dat de batterij spanning te laag wordt en ik mijn lader aansluit en dan op net kom zie ik de helderheid van mijn scherm verminderen.
Wil ik terug naar (de functie toets om de helderheid te regelen werkt immers niet meer) naar de volle helderheid dien ik de laptop te herstarten en dan zit ik terug op volle helderheid.
Iemand dit nog opgemerkt?
 
Helderheidsinstellingen in de 1809 versie zitten in opties.

Als je op het bureaublad op een legeplek rechtsklikt en kiest voor Beeldscherminstellingen, ga je daar rechtstreeks naar toe.
 
Helderheidsinstellingen in de 1809 versie zitten in opties.

Als je op het bureaublad op een legeplek rechtsklikt en kiest voor Beeldscherminstellingen, ga je daar rechtstreeks naar toe.
Juist dat weet ik maar de vraag is hoe ik die tegel helderheid kan terug stellen die ik daarvoor had?
Hoe komt het dat mijn functietoets Helderheid niet meer werkt?
 
Juist dat weet ik maar de vraag is hoe ik die tegel helderheid kan terug stellen die ik daarvoor had?
Hoe komt het dat mijn functietoets Helderheid niet meer werkt?
11107

hier kanikniks instellen
 
je dient vervolgens de nachtlamp aan te zetten ...
klik dan vervolgens verder op instellingen voor nachtlamp en hier kun je zo instellen aan je eigen voorkeur … althans hier dus wel in de pro nu weet ik nie of dit ook mogelijk is in de home ..

11108
 
heb nu een nieuwe update binnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan