• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen administrator bevoegdheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benno#31

Junior lid
Lid geworden
5 jan 2007
Waarderingsscore
0
Ik heb een vervelend probleem met mijn laptop.
Ik heb Windows 7 op mijn laptop staan maar ik krijg sinds kort steeds foutmeldingen wanneer ik een bijlage bij een email wil voegen.
Van deze foutmelding heb ik ook een screenshot gemaakt maar die kan ik hier ook niet bijvoegen. Ook kan ik niks uploaden op Dropbox.

de foutmelding leidt als volgt:

u bent niet bevoegd om dit bestand te openen.

Neem contact op met de eigenaar van het bestand of systeembeheerder om toestemming te vragen.

Ik heb natuurlijk bij mijn bevoegdheden gekeken en daar staat gewoon dat ik de administrator ben. Ik heb verder ook geen andere accounts op mijn laptop. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Ik hoor het graag.

Groeten

Ben

Bijlagen

• foutmelding.png
    foutmelding.png
    19,1 KB · Weergaven: 101
Betreft dit zich uitsluitend bestanden uit dezelfde map die deze foutmelding geven?
Zo ja, kun je de map op de schijf opzoeken en daar met de rechter muisknop op klikken, eigenschappen, beveiliging.
Klik vervolgens op bewerken en dan de juiste account kiezen. Vervolgens kun je de map machtigingen voor die account wijzigen.

Hallo! Het betreft voor zover ik kan zien alle bestanden. Ik heb de methode geprobeerd die je beschreef maar dit veranderd echter niks.
Wat zou er nog meer aan de hand kunnen zijn?

Heb je al eens als test geprobeerd om een extra account aan te maken, daar mee in te loggen en dan te kijken of je die rare melding ook krijgt?

Hallo! Sorry voor de late reactie maar ik kon gister avond het nationaal computer forum niet bereiken.
Ik heb het maken van een extra account nog niet geprobeerd maar er is wel een verandering opgetreden.
Ik kan op dit moment enkel bestanden die in de bibliotheek: documenten staan niet bijvoegan als bijlage.
Daarvoor heb ik de bevoegdheden geprobeerd aan te passen maar er werd aangegeven dat ik volledige toegang had tot de bestanden.

Is er nog iets anders waar het aan kan liggen?

het niet kunnen bijvoegen van bestanden met name print screens ligt niet aan je pc maar hier aan het FORUM .
maak gebruik van www.imgdumper.nl om print screens bij te voegen in je bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan