• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Problemen met bluetooth oortjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Een kennis had bluetooth oortjes van (bol.com Axties) en was er zeer tevreden over. Daarom hebben wij de zelfde aangeschaft maar die blijken niet goed. Op minder dan een meter doen ze het wel maar verder weg gaat hij haperen.
Garantie claimen zal wel een probleem zijn want de verkoper (Axties) is volgens mij weg bij Bol.com)

Ze hebben hier een jaartje gelegen en ik ben er toch naar gaan kijken. Het enige dat ik kan ontdekken is dat mogelijkerwijs het bluetooth signaal te zwak is.
Ik ben naar buiten gegaan om te voorkomen dat mijn wifi te sterk is en bluetooth wegdrukt. In het bos bij hardlopen gaat het echter ook niet goed.
Wat ik me nu afvraag is: Zijn een setje van twee oortjes identiek of zit er verschil tussen.
Mijn kennis is namelijk één van haar oortjes verloren en ik vraag me af of het mogelijk is om van de samen overgebleven drie oortjes een setje van twee maken.
Dat zal wel niet maar ik wil het toch zeker weten,
 
Pfoe dat zou je moeten proberen. Ik heb geen idee wat Axties is en heb er persoonlijk dan ook geen ervaring mee.

Wel weet ik van de Apple Airpods dat je een identiek oortje, welke normaal niet bij de oorspronkelijke 2 hoort, opnieuw kan koppelen.
Hoe je de oortjes kan koppelen staat in de handleiding. Vaak gewoon in het doosje doen, de twee oortjes er in, op het knopje drukken en opnieuw met het apparaat (telefoon o.i.d.) verbinden.
 
Dan is er dus kans dat het hier ook lukt. Kijken of mijn kennis dat ene oortje nog terug kan vinden.
 
Ja zeker, over het algemeen werken al die dingen het zelfde.
 
deze week in de action TWS Bluetooth Sportearphones rijkwijde tot 25m ,bleutooth versie 5.
heb deze vandaag gehaald en ben er zeer tevreden over ook over de prijs ..
deze hebben ze in het wit en in het zwart ..
*let op this enkel deze week dat deze actie er is...dus wees er snel bij ..

 
Dank je.
 
Het lijkt gelukt maar nog niet te vroeg juichen. Ik moet wel nog wat langer testen.
Wat ik wel denk te horen is dat de "verkeerde" een fractie harder gaat (het stereobeeld niet precies in het midden ligt) maar dat mag de pret niet drukken. In elk geval nog geen klachten over de reikwijdte.
 
Dat verschil ik geluidsterkte klopt niet. Mijn rechter oortje paste gewoon niet zo goed. Dat merk je direct aan het volume.
 
@Emi: Dat Actionmodel wil ik morgen wel eens proberen. Bedankt voor de tip.
 
Laatst bewerkt:
Oke dus voor zover is het probleem opgelost? Zeker met die "in-ear" dingen moet je ze goed in je oor proppen anders hoor je inderdaad maar de helft.
 
Ja. Probleem is idd. opgelost.
Als extra ga ik straks toch even naar de Action om te kijken of ze die andere nog hebben. Mss ga ik die zelf wel gebruiken. Voor die prijs kan ik dat niet laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan