• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen met Games.

Status
Niet open voor verdere reacties.

WiljanOss

Nieuw lid
Lid geworden
5 okt 2019
Berichten
8
Waarderingsscore
1
Ik stel deze vraag voor een vriend van me
Ik heb een tweeledige vraag;
1. ik heb een game pc met een cpu 280mghz nu is het zo met de monitor om
het gebruik van de cpu te bekijken deze regelmatig zelf overclocked terwijl ik dat
de cpu niet heb overclocked. Ik speel vaak Call off Duty Cold war. als ik deze opstart dan schiet de cpu
al naar 320 of hoger wat dus eigenlijk niet kan. Tijdens het spelen zie ik regelmatig dat dit ook zo blijft dat de cpu vaak boven de 280 gaat. Hoe kan dat en wat kan ik daaraan doen.. Ik zie namelijk met speedfan dan de cpu behoorlijk warm wordt waardoor de pc soms vastloopt is hapert,
2. Ik speel de game Call off Duty cold war zoals ik al zei hierboven nu is mijn probleem in dit spel dat bij netwerk verbinding NAT op moderate staat. Waardoor niet alle personen die samen online spelen verbinding kunnen krijgen met mijn pc. Heb een beetje rondgekeken nu is het zo dat je NAT kunt wijzigen in open in plaats van strict of moderate.
Hoe kan ik dit aanpassen in de router neem ik aan ?
Ik heb een KPN box 12. Buij Call off duty cold war moet poort 3074 open staan in plaats van moderate. Weet iemand hoe ik in een kpn box v12 kom welk ip dit moet zijn en hoe ik dan de instelling voor de NAT kan aanpassen ?

alvast bedankt
 
Kun je wat meer informatie geven welk merk en type computer jij hebt?
Dan kunnen mensen jou beter helpen met jou vraag.

Om in te loggen in het modem moet je even op de sticker kijken, daar zal een wachtwoord opstaan.
Standaard gebruikersnaam voor de Box 12 is Admin. Deze is niet te wijzigen.

Open een browser en ga naar 192.168.2.254
Log in met gebruikersnaam en wachtwoord.

Hier een topic over port forwarding van de v12 box.
 
Wat betreft de processor snelheid, dat is nu een beetje vaag, gebruik Speccy en plaats de weblink hier, dan weten we welke hardware je gebruikt.
Om je gerust te stellen, er zijn processoren die een turbo bevatten en die inschakelen als de processor wat zwaarder wordt belast, maar zonder verdere info wordt dat koffiedik kijken.

 
Zal het even doorgeven bij degene waarvoor ik het bericht erop heb gezet,
zover ik tot nu toe door heb gekregen is het een windows 10 home editie,
Medion merk, systeem Akoya P5383E MD8847-2485,
bios: 110EMWoX.105
processor: Intel core i5- 6402P CPu
mem: 16384MB Ram
 
Heb de hem net gemaild dat hij even verdere info via speccy erop zal zetten. volgt later
 
Heel raar maar 192.169.2.254 geeft aan this site can't be reached ??
wat nu als ik er niet op kan kan ik ook niks wijzigen
HELP
 
Heel raar maar 192.169.2.254 geeft aan this site can't be reached ??
wat nu als ik er niet op kan kan ik ook niks wijzigen
Je hebt zeker geen doos meer van het modem?
Want daar kan het adres ook opstaan waar je kunt inloggen.
Ook kun je eens op het modem zelf kijken, waar ook het wachtwoord staat.
 
Wat moet ik dan doen ik speel call off duty cold war en deze hapert is zwaar om te laden en spelen. Kan de CPU het niet aan? deze wordt warm. wat kan ik doen dat op te lossen en probleemloos te gamen.. pc vertraagt enorm
 
hier de speccy van de pc
speccy link

Is de pc te langzaam om grote spellen zoals call of duty goed te spelen?
Ik wil ook een nieuwe pc bouwen met nieuw moederboard en cpu wat raden jullie me aan voor goede pc om lekker te kunnen gamen.
 
De uitleg over portwarding op de site van Kpn, komt binnenkort.
Dus mocht je er niet uitkomen, kun je dit even afwachten.

Poort Forwarding instellen (Coming soon)
 
hier de speccy van de pc
speccy link

Is de pc te langzaam om grote spellen zoals call of duty goed te spelen?
Ik wil ook een nieuwe pc bouwen met nieuw moederboard en cpu wat raden jullie me aan voor goede pc om lekker te kunnen gamen.
Zou meer dan voldoende moeten zijn, zou wel alles uit opstarten gooien wat niets met drivers of AV heeft te maken, vooral Onedive is berucht om zijn vertragende werking.
Indien een echte game PC willen? wat is dan het budget?
 
Jij gebruikt Windows Defender die is licht in gebruik, dus dat is al goed.
De computer ook stofvrij?
Je kunt ook voor de zekerheid kijken of de computer vrij is van malware/adware.
Ik zie Malwarebytes die uitgeschakeld is, kun je die laten scannen?
Scan dan ook gelijk met -> AdwCleaner - gratis Adware Cleaner en Removal Tool | Malwarebytes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan