• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

problemen met geluid op skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

annalfabeet

Bekend gezicht
Lid geworden
8 feb 2012
Berichten
109
Waarderingsscore
0
Beste lezer,

Sinds vandaag heb ik problemen met skype. Ik hoor de uitgaande call niet meer en ik kan de ander niet horen. Zij horen mij wel. Ik heb de geluidsinstellingen gecheckt (werken) en ik heb gecheckt hoe de instellingen voor skype zijn (ook goed). Ik heb de computer opnieuw opgestart en ook skype opnieuw geinstalleerd, maar daarmee is het probleem niet opgelost.
Er zijn mogelijk andere programma's actief maar die hebben in de afgelopen maanden nooit voor problemen bij skype gezorgd. Wat kan ik nog meer controleren?
Alvast bedankt.
 
Een update: ik heb een ander tweede scherm aan de laptop gekoppeld. Nadag ik het kabeltje van mijn boxjes eruit heb gehaald is er een 3e optie bijgekomen: algemeen communicatieapparaat (dat is dus wat skype gebruikt, mijn computer zelf gebruikt mijn boxjes). Nu doet skype het via het tweede scherm. Wil ik eigenlijk niet, maar beter dan niets. Als ik toch kies voor boxjes, is er dus geen geluid.
 
Heb je toch wel de audio settings IN Skype zelf gecheckt ? (Instellingen - Audio - achter Luidsprekers)
En dan ook de Windows Volumemixer (rechtsklik speakertje) en ook zoveel mogelijk naar rechts scrollen.
Ander geluid/programma werkt gewoon ?
 
Laatst bewerkt:
Het geluid werkt verder overal prima.
Wat gebeurt er?
Ik heb dus een tweede scherm, maar ik heb gezegd dat geluid via mijn speakers moet (overal: in skype en ook in alle andere apps). (via instellingen). Dat werkt dus overal gewoon goed. En dat werkte ook goed in skype. maar nu als scherm standby is gaat het mis.
 
Het enige idee wat ik heb is dit proberen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan