• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen met internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DHH

Nieuw lid
Lid geworden
22 aug 2011
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Als ik mijn PC opstart, en ik kijk bij mijn (draadloze) netwerkverbinding, staat er bij 'status' dat de signaalsterkte goed is, en dat de snelheid 65 Mbps is. Maar dan na een minuut of 10 zakt het ineens naar tussen de 1 Mbps en de 11 Mbps. Als het zo laag is kan ik bijna niets meer op internet. Mijn laptop heeft hier geen last van, dus ik denk dat het aan mijn computer zelf ligt. Kan iemand mij helpen?

Mvg, DHH
 
Wat voor kaart gebruik je om verbinding te maken? En wat voor router heb je? (en dan doel ik vooral op of het een KPN-router is, want die geven altijd problemen bij mij)
 
Ik heb inderdaad een KPN-router, maar als het daar aan lag zou het internet op mijn laptop/andere pc het toch ook gewoon moeten doen?
 
maar wat voor kaart gebruik je om verbinding te maken. (draadloos, toch?)
 
De laptop heeft dit probleem niet, als je hem gebruikt op precies dezelfde plek als de pc?
 
Ik denk eigenlijk dat het ligt aan de QOS-pakkerplanner, vandaar dat ik vroeg naar de netwerkkaart.
 
De laptop heeft dit probleem niet, als je hem gebruikt op precies dezelfde plek als de pc?

Dit zijn dingen die je jezelf als eerste moet afvragen en testen, goede vragen dus.

Als het inderdaad zo is dat de laptop dan alsnog het probleem niet heeft, moet het aan je computer liggen (of, zoals TheVirtualRalph aan aangaf) aan de manier waarop je verbinding maakt met het internet.

Een andere vraag: sinds wanneer doet dit probleem zich voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan