• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen met licentie W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerdokter

Nieuw lid
Lid geworden
6 jun 2015
Waarderingsscore
0
Ik heb een paar weken geleden mijn pc laten opkuisen bij iemand. En hierdoor heeft hij Office 2013 verwijdert waardoor ik het opnieuw moest kopen maar ik wou dit niet doen dus heb ik van een vriend het illegaal gedownload.
Nu sinds gisteren heb ik de melding gekregen dat mijn windows niet meer legitiem is, maar ik heb gelezen op dit forum dat dit niets te maken heeft met het feit dat office illegaal is ofwel? En weet er iemand hoe ik dit kan oplossen zonder nieuwe licentie te kopen of een rearm te doen in cmd.

Alleen een dokter voor de hardware?

Teruggaan en de boel weer goed laten maken kan ook, je gaat toch geen Office van iemand anders zijn PC verwijderen? of heeft hij windows opnieuw genstalleerd, dan verklaart het de boel.

Heb je de key nog van je windows installatie, op de sticker op de PC of een hoesje o.i.d.?
Of was het een klant en klaar PC met OS en Office zonder dvd's?

Er bestaat ook zoiets als de Microsoft Toolbox......

Als je office 2013 al gekocht had, dan heb je geen nieuwe te hoeven kopen, als je office koopt heb je een dvd met een licentie erbij dus heeft er schijn van dat je office 2013 illegaal was.
Als je nu een melding krijgt dat je windows 7 niet legtitiem is, dan is die dus illegaal , of je moet er een licentie code van hebben en dan moet je contact opnemen met microsoft.

Met opkuisen bedoel ik een programma laten lopen en alle virussen verwijderen. En ik denk dat hij daardoor ook Office op 1 of andere manier verwijderd heeft. En dit is niet mijn computer dus ik zou het niet weten wat hij gedaan heeft. Het enige dat ik weet is dat haar computer eens is opgekuist.

Dus als het een kant en klare pc was weet ik niet maar ik kan dit eens navragen. Moest ze de licentiecode nog hebben en ze voert die opnieuw in zou dit het dan oplossen?
Of wat moet ze doen als het een kant en klare pc was?
Ik ben niet bekend met Microsoft Toolbox...

Je steekt van wal met "mijn PC", maar dat blijkt nu niet jouw PC te zijn. Je geeft aan dat het over een aangekochte Office gaat, maar eigenlijk weet je dat niet. Het ziet er naar uit dat de activator die reeds aanwezig was werd verwijderd door een tool die bij het "opkuisen" werd gebruikt.

Het is toch gewoon duidelijk, zowel windows 7 als office 2013 zijn illegaal, zelf bied ik geen hulp bij illegale software

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe is het intussen gesteld met jouw patint dokter? :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan