• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies problemen met men externe hardeschijf 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

norbert72

Gevestigd lid
Lid geworden
16 aug 2007
Berichten
272
Waarderingsscore
2
hallo mensen .probleempje met men iomega 3.0 2tb. kan wel muziek en films verwijderen . maar kan geen muziek en film erop zetten als ik het via de 3.0 aansluiting doe(blauw) .hij plaats wel een map maar slaat dan vast met de inhoud. heb het geprobeerd via de 3.0 aansluiting op het moederbord. heb een delock usb 3.0 pci express card gekocht . zelfde effect . kan iemand mij op weg helpen wat er aan de hand is

mvg norbert
 
Gebruik jij Windows 10?
Klik die schijf met rechts aan en kies Eigenschappen.
Klik nu op de tab Beveleiging en klik dan in het tussenvenster op de onderste regel met Gebruikers/Users.......

Als dan in het venster er onder de bovenste twee vermeldingen niet zijn aangevinkt dit dan via de kop Bewerken gaan aanpassen voor die onderste tegel Gebruikers!
Dat aanpassen kan enige tijd duren.
 
dank u wel . voor u antwoord via mijn moederbord doet ie het wel .via de pci kaart niet. ik heb de kaart nieuwe gekocht maar zie dat er wel windows 8.1 drivers bij zitten maar geen windows 10. zal men pc een op nieuw installeren of heeft u hier .ook een tip voor
 
Windows 8.1 drivers werken ook op W10, desnoods in de compatibiliteitmodus installeren, Windows heeft voor USB 3.0 en 3.1 een driver nodig.
 
Die nieuwe PCI card heb jij die onmiddelijk op het moederbord ingeplugd , of eerst software en drivers geïnstalleerd en pas daarna de card ingeplugd ?
 
sorry voor het late antwoord. eerst op het moederbord .dan drivers geinstalleerd. kreeg het niet voor elkaar .heb het terug gestuurd . nu even kijken na een ander

mvg norbert
 
Ik vind het eigenlijk een vreemde zaak.
Ik heb een Dell Precision M6400 uit maart 2009 en daar zit nu een pc-card met 3x USB3 in.
Onder Windows 7 moet ik de drivers installeren, maar krijg dan de melding dat de kaart niet genoeg energie heeft/krijgt.
Toen ik Windows 8.1 Professional installeerde, bleek tot mijn verrassing de kaart geïnstalleerd en volledig werkend te zijn.
Met Windows 10 overigens het zelfde verhaal als met Windows 8.1
 
De card wat ik terug heb gestuurd. moest je ook aansluiten met de sata stroom kabel. Ik vond ook dat het bedrijf zeer snel zei stuur de card maar terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan