• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen met opstarten computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loexoe

Nieuw lid
Lid geworden
10 okt 2019
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Nadat ik vanmiddag het nodige stof uit mijn computer heb verwijderd en alles weer heb aangesloten, weigert mijn computer door de opstartprocedure heen te geraken.

Hij komt niet verder dan het eerste onderstaande scherm, daar blijft hij vervolgens in hangen en er gebeurt verder niks meer. Hij komt dus niet aan bij het Windows opstartscherm. Daarnaast werkt het toetsenbord ook niet meer, waardoor opstarten in de veilige modus onmogelijk is. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
IMG_20191010_171947.jpg
 
denk dat je eens je ram latjes dient na te gaan , wellicht dien je deze er in te klikken ..
 
Nagelopen, maar ze zitten volgens mij allemaal goed vast. Blijf hetzelfde scherm krijgen wanneer ik de computer nu opstart.
 
het ontstoffen van je desktop , hoe heb jij dit gedaan ..je heb toch zeker gene stofzuiger gebruikt !
heb je tevens ook de sata's stekkers nagezien .
 
Het nalopen van de stekkers heeft geholpen, hij start nu op. Bedankt voor de tips! :)
 
fijn dat het in orde gekomen is ..je weet nu dat je de volgende keer iets voorzichtiger tewerk moet gaan ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan