• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Proces systeem reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

SaltaDoom

Gewaardeerd
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1.008
Waarderingsscore
3
Hallo,

Wanneer de tablet wordt opgestart krijgt ik de foutmelding: "proces systeem reageert niet". Het eigenaardige is dat veel van de normale handelingen verder kunnen uitgevoerd worden. Maar het probleem is dat ik niet meer kan intoetsen. Kan dus bijvoorbeeld niets meer intypen om op internet te zoeken of geen tekst in de Word applicatie intoetsen enz.
De vraag is hoe kan dat euvel opgelost worden?

Toestel: Samsung Galaxy note pro 10 type sm-p900. (Android)

Mvg,
 
IK zend bijlage mee.
 

Bijlagen

  • 20201029_104947.pdf
    714,3 KB · Weergaven: 6
Hallo,

Kijk eens of je iets met deze oplossingen kunt.
 
Hoi,

Bedankt Aarie25, gelukt, maar mijn datagegevens zijn nu wel verdwenen. Hoe kan ik die terug plaatsen?

Mvg,
 
Hallo,

Welke oplossingen heb jij gedaan?
Wat bedoel jij met jou datagegevens?
Want jou bestanden zou bewaard moeten blijven.
 
Hoi,
Komt er op neer dat de fabriekswaarden zijn hersteld. Maar mij gegevens die tot op gisteren beschikbaar waren zijn blijkbaar verdwenen. Er zou een manier bestaan om de tablet weer op de situatie van gisteren te brengen. Alleen weet ik niet hoe, heb al veel geprobeerd maar slaag er niet in.

Mvg,
 
Hallo,

Heb jij dan optie 7 gedaan?
Want dat zet je hem inderdaad terug naar fabrieksinstellingen.
Mocht je dat hebben gedaan heb jij dan bericht 1 wel goed gelezen?

Ga naar Instellingen en scrol omlaag naar Back-up en reset
Tik op Back-up maken en opnieuw instellen en zorg ervoor dat het vakje naast Back-up van mijn gegevens controleren is. Als dit niet het geval is, tikt u erop en wacht u totdat er een back-up is gemaakt.
 
Hoi,

Bedankt voor uw hulp. Na herstel fabriekswaarden ben ik vrij van de fout, maar een aantal zaken lukken niet meer. Bv. Had malwarebytes staan (gekochte versie) en nu kan hij malwarebytes niet meer installeren wegens systeem is niet compatibel. Ook accounts die ik vroeger had staan wil hij niet meer aanvaarden, krijg foutmelding.

En ben dus al mijn vorige data blijkbaar definitief kwijt.

Mvg,
 
Hallo,

Heb jij jou telefoon al eens helemaal bijgewerkt?
Welke Android versie gebruik jij?
Wat voor foutmelding geven de accounts?
 
Hoi,
Andrioid versie 5.0.2.
Het is geen telefoon juist een tablet "Samsung note pro 12 sm-p900"
Fout account "verificatie mislukt".

Mvg,
 
Hallo,

Zoals ik al vermoedde, Malware bytes werkt nu vanaf versie 6.0.
Aangezien jij de tablet hebt teruggezet, kun jij de oude versie niet meer gebruiken, omdat dat niet meer te downloaden is.

Ben je wel met een account ingelogd of lukt dat helemaal niet?
Wat zie je in de instellingen en dan accounts staan?
 
Hoi,

Ben inderdaad in een account ingelogd.
Jou tweede vraag begrijp ik niet goed.

Mvg,
 
Hallo,

Hoezo wil jij meerdere accounts op de tablet hebben? Is dat omdat er meerdere gebruikers zijn?

Wat betreft vraag 2
Ik was benieuwd of je via instellingen en dan onder accounts 1 of meerdere accounts ziet staan.
 
Hoi

Beschik inderdaad over verschillende account en zie deze staan in instellingen.

Mvg,
 
Hallo,

Heb jij zelf die accounts toegevoegd nadat hij hem hebt hersteld?
 
Hoi,

Heb dat inderdaad gedaan. Maar enkele e-mail accounts lukken niet meer zoals reeds gezegd. Bye the way, welke reclame blokker zou je aanbevelen?

Mvg,
 
Hallo,

Je zou die accounts eens kunnen verwijderen en dan na een herstart van de tablet eens opnieuw kunnen proberen of het dan wel lukt.

Zelf gebruik ik Ublock Origin, vind ik zelf 1 van de betere.
 
Het Aarie25,

Eigenaardig heb die gezocht voor android en vind die niet, is de naam voor een tablet android misschien anders?

Mvg,
 
Hallo,

Ublock voor Andoid is momenteel alleen te gebruiken in Firefox Nightley. Zelf heb ik Google Chrome verwijderd en gebruik ik op de laptop en telefoon Firefox. Firefox heeft Ublock standaard in de extensie staan, dient alleen aangezet te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan