• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies processor los van de sokkel

Status
Niet open voor verdere reacties.
de socket is inderdaad een am2 ik dus het beste gaan voor de atlon 64 x2 in iedergeval hartelijk dank ben weer iets wijzer geworden

hallo ik heb een moederbord op de kop getikt met de juiste proseccor maar het is een asus a8n sli de luxe nu twijfel ik alleen de proseccor vevangen of het hele toetsenbord welke is beter deze of de m2n68 la
 
via 2de hands zeker voor ik dacht 15€ ..
wel indien de processor geschikt is kun je deze ovezetten ...en anders dien je maar het moederbord te vervangen maar besef dat jedan ook de Windows opnieuw dient te installeren ..
*indien je nu een Windows 10 draaien heb verkregen via een upgrade van W7 of hoger kun je de licentie van de W7 of hoger gebruiken ...heb je geen licentie dien jeer eentje aan te kopen want de huidige digitale licentie vervalt omwille dat je andere hardware ga gebruiken .
 
je huidige moederbord kan maximaal 8 gb ram aan terwijl de asus a8n sli de luxe er maar 4 gb aankan
 
"heb je geen licentie dien jeer eentje aan te kopen want de huidige digitale licentie vervalt omwille dat je andere hardware ga gebruiken"

Is dat zo? Ik heb namelijk een garantiegevalletje voor gehad met het moederbord van mijn huidige pc dat 1 half jaar oud was. Even naar microsoft gebeld en gezegd dat het moederbord vervangen was. Zonder verdere vragen een nieuwe activatiecode gekregen.
 
dit omdat je moederbord nog onder garantie was … dat was dus een mooie geste van Microsoft wat ze haast niet doen ..wellicht had de andere aan de andere kant van de lijn een goeie dag .
 
Ik heb toch al een drietal keren een nieuwe code gekregen zonder dat ze er moeilijk over deden. De laatste keer was het moederbord de reden. De andere 2 keer kan ik me niet direct herinneren omdat dat al even geleden is.
Proberen gaat altijd mee, denk ik. Gelukkig is dat niet veel nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan