• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Productcode zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

lammertvos

Bekend gezicht
Lid geworden
10 okt 2012
Berichten
131
Waarderingsscore
0
Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft en op mijn oude laptop had ik Office 365 geïntroduceerd.
Nu probeer ik de 23 cijferige productcode te achterhalen, wat me helaas na vele pogingen niet is gelukt. Wie kan me hiermee helpen?
 
Alsjoublieft:

ProduKey (Nirsoft)
Dit tool leest naast de Windows licentie ook de Office licentie en nog meer uit.​
Ook dit tool is geschikt voor de meeste Windows versies.​
produkey.gif
 
@lammertvos

dat zou eigenlijk ook via je aangemelde mail moeten kunnen
dus je microsoftaccount mail waar je de eerste keer ook mee heb aangemeld
 
Office 365 bekom je toch via een Microsoft account, aanmelden en dan kun je office 365 toch gebruiken.
Maar wat bedoel je met geïntroduceerd, heb je een betaalt abonnement zoals hier aangegeven?
 
@Abraham54 : ik wilde het tooltje wel eens proberen en na het downloaden van ProduKey en het starten van de .exe begon mijn Mbam te 'gillen' als een speenvarken. Derhalve de .exe maar niet verder uitgevoerd en de hele handel in quarantaine laten plaatsen door Mbam en daarna laten verwijderen.
 
Vreemd, want Nirsoft staat te goeder naam bekend.
Dus het zal zondemeer een false postive zijn geweest.
 
Dacht eerst dat het aan de website lag en heb het tooltje daarna van een andere site gedownload, zelfde gegil van Mbam.

De eerste site weet ik niet meer, de 2e was Tomsguide.
 
Net van Nirsoft gedownload en geen probleem ondervonden.
MBAM heeft het tool ook onderzocht en volledig schoon bevonden!
 
Ook nergens last van, gebruik dat ding al jaren maar gebruik dan ook geen Malwarebytes pro op die PC's.
 
Veel meer kan ik er niet aan toevoegen :

 
malwarbijtes premium houd deze exe inderdaad tegen en verwijderd deze ook direct door deze in quarantaine te zetten .. wil men deze als nog kunnen gebruiken dient men deze uit de quarantaine te halen en eerst een uitzonderingsregel aan te maken ..

open Malwarbytes Premium
klik op DetectieHistorie
klik verder op acceptatielijst en daarna op toevoegen
klik verderop acepteer een bestand of map ...en selecteer vervolgens het bestand dat je wenst toe te voegen aan de uitzonderingen ..
vergeet niet op gereed te klikken als dit alles klaar is ..
 
Nee, zal niet nodig zijn want ProduKey maakt op zijn website al melding van 'sommige' antivirusprogjes geven mogelijk een False positive.
Echter, wanneer ik eerst een handleiding moet doorspitten voor ik een simpel tooltje kan gaan gebruiken, dan ben ik al weer 'klaar' met zo'n tooltje.

Als ontwerper van een tooltje ervoor zorgen dat er geen false positives komen is veel effectiever dan een paar miljoen mensen een workaround uit te laten voeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan