• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Program files en Program files (x86)

Status
Niet open voor verdere reacties.

songoku

Verdwaalde tuinkabouter
Lid geworden
12 sep 2005
Berichten
1.303
Waarderingsscore
0
Ontdekte in mijn windows 7 (64bit)
Dat er 2 soorten program files zijn: de gewone en Program files (x86)

Is er een verschil tussen deze 2? En zo ja wat?
 
In Program Files staan de 64-bits programma bestanden (-_-)
In Program Files x86 staan de 32-bits programma bestanden (-_-)

Hopelijk ben ik duidelijk genoeg :lol:

(die -_- is niet voor jou bedoelt, maar omdat ik zeg program files zijn programma bestanden XD)
 
Maar wat is dan de logica daarvan? Kan 32 bits programma's toch niet draaien op mijn 64-bits systeem?
 
Ooh.. Heleboel programma's worden naar mijn idee niet ondersteund.. Maar zal het zelf wel niet snappen.. :p
 
Sommige (en dat zijn er veel) 32 bits programma`s (zoals Trackmania :p[NOPARSE])[/NOPARSE]
 
Op een 64-bits OS kan je inderdaad zowel 32 als 64-bits Programma's draaien.
 
ok kan een van jullie dan ook uitleg geven hoe je dat moet doen ik snap hier ook niks van
had bijv diverse spelletjes staan op mijn oude laptop met xp en heb nu een nieuw met windows 7 en sommigen spelletjes kan ik wel weer spelen maar er zijn er ook die niet compatibel zijn ? wat kan ik daar aan doen ? bvd gr bollo
 
Hallo bollo!
Maak een nieuw topic aan
 
Je kan iets doen met virtualisatie. Dan maak je een virtuele laag aan met bv: windows XP
 
Ooh.. Heleboel programma's worden naar mijn idee niet ondersteund.. Maar zal het zelf wel niet snappen.. :p
Meneer BIG :eek:(Big Idiot Gates) :oops: is van mening dat mensen met een nieuwe computer ook hun oude programma's moet kunnen draaien, en dus kun je wel nog oudere software op een moderne machine draaien!:mad:
Echter andersom gaat niet, namelijk de moderne software op een oudere machine/ configuratie laten draaien.o_O
 
Het is niet de bedoeling op topics uit het verleden - in dit geval een discussie uit 2010 - te reageren
Daarom zal ik dit topic op slot zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan