• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Programma aanvragen

Bert F zei:
Hallo,

Ik ben student en zit op kot meestal communiceer ik met het thuis front via het internet messenger skype email enz nu stelt zich soms volgend probleem: dat men thuis iets wil doen op de computer (voor comunicatie of andere zaken) en dat men dat niet kan.
Nu is mijn vraag of er hiervoor niet een programmatje te ontwerpen is bv in VB dat ik die computer kan overnemen en het dus voordoen.
Ik weet dat dit bestaat als je twee xp met elkaar verbonden zijn maar het betreft hier een xp en een 98.

Wie kan mij daar bij helpen? Groeten.

Dit bestaat al door middel van java applets... zal eens kijken of ik het kan vinden op het net...
 
op welke draait xp en op welke 98?

Maar voor wat jij wilt bestaan er diverse programma's zoals http://www.realvnc.com/

p.s wat betekent dat je op kot zit? kostschool of gevangenis.
 
frankw zei:
p.s wat betekent dat je op kot zit? kostschool of gevangenis.
Da's belgisch voor op kamers. ;)
 
nee niet echt gevangenis (moet geen schrik krijgen van mij) als je studeerd ben je student (hoger onderwijs) en verdien je ook nog niet zoveel dus ga je op kot heb hier zo'n kamertje en en keuken das al de keuken is ook voor mijn mede bewooners that is toch bedankt ik ga eens naar die software op zoek.
De xp is degene die moet kunnen helpen.
 
aha duidelijk :)

dan is vnc het programma dat je zoekt, de personal editie is alks het goed is gratis.
 
dacht je dat ik probeerde te ontsnappen?

Iemand ervaring me krijg hem zo onmiddelijk nog niet aan de praat.
 
ikki007 zei:
Ik heb ook een aanvraag..

Een overhoorprogramma waar je lijsten woorden kan invoeren, en dat die je gaat overhoren.

Even over de gang van zaken, wordt hier al aan gewerkt of is dit niet mogelijk?

Groeten Ikki007
 
ikki007 zei:
Even over de gang van zaken, wordt hier al aan gewerkt of is dit niet mogelijk?
Done. ;)
 

Bijlagen

  • DictioQuiz.zip
    16 KB · Weergaven: 68
  • DictioQuizSrc.zip
    13,2 KB · Weergaven: 58
Originally Posted by frankw
p.s wat betekent dat je op kot zit? kostschool of gevangenis.
Frank .. :rolleyes: :lol:


***


Is er nog behoefte aan ideen om progjes voor te maken ?? :D
Weet nl. mss nog wel iets .. :blush:


Een soort agendaatje (liefst met soort alarm/notify functie), dat je een overzicht geeft, waarschuwt.. van wat je (nog) moet doen , wat je niet mag uit het oog verliezen etc ..

Dit omdat'k vaak bij eens wat sluiten van de 35 tabjes in browser en taakbalk, erachter komt dat'k dit nog moest, dat nog moest downloaden of uploaden voor x uur ('s nachts cfr downloadlimieten) , daar nog mee bezig of aan het replyen was, of niet mag vergeten te doen / verder af te maken, etc etc etc ... :rolleyes:

(Meestal noteer ik dat dan op een mem papiertje naast me... maar dat vliegt dan weer weg of dat begint "netjes" maar wordt een rommel op die memblok.. of vergeet het te lezen .. of raakt ergens tussen en dan vergeet'k het weer etc .. :$ . En in kladblokbestandje als memo zo zelf, dat raakt dan weer verloren tss de 26 openstaande andere kladblokbestandjes , bij wijze van spreken :unsure: )


Dus iets waar dat snel in neergezet kan worden en een overzichtje geeft, en je mss een soort van belletje of "op-pop"optie aan kan hangen dat je eraan herinnert ipv dat je het nu op gegeven moment "ontdekt" dat je dat nog aan het doen waart ed..

En mss ls het al zou gaan natuurlijk, ook een soort indelingetje erin, PC >< prive ofzo ? :p
Dus dat je in het ene alles waar je mee bezig bent, niet mag vergeten, nog moet doen ivm computer kan zetten. En in het andere al de rest van afspraken, op tijd doorgaan, dingen die je nog moet doen of checken, bad op tijd afzetten, oven op tijd afzetten ...
blushy.gif



Maar als er iemand zin / tijd / ideen heeft om zich hierover te buigen (en het haalbaar / leuk is om te doen he !! ), zou dat erg fijn zijn !! :D


Alvast bedankt :)



ps: voor Mac is dat anders wschl he ? :unsure: is er mss iem. die ivl programmeertalen voor Mac iets kent ? :) gewoon curieusiteit hoor, niet ivm deze vraag perse, want dit progje zou gewoon op lappie (XP) dan knn ^^
 
*Kingpin* zei:
ps: voor Mac is dat anders wschl he ? :unsure: is er mss iem. die ivl programmeertalen voor Mac iets kent ? :) gewoon curieusiteit hoor, niet ivm deze vraag perse, want dit progje zou gewoon op lappie (XP) dan knn ^^
Ik dacht dat Java programma's ook gewoon op Mac kunnen draaien.
Voor C++ is er de QT library. Da's een bibliotheek die je kunt gebruiken om een grafische user interface te maken die kan draaien op zowel Windows, Linux als Mac. Ik heb het zelf wel eens geprobeert, maar kreeg het niet aan de praat. :surrender
 
*Kingpin*

Sorry .. ik heb helaas geen tijd ..
moet vanaf morgen weer werken

en zit met een boel problemen.. :s dat er zoveel kan gebeuren in een half uur
 
nee, thx, was niet meteen op zoek naar een bestaand memo progje oid
wou iets speciaals of specifieker :agree:
daarom dat ik het hier postte, bij Programma aanvragen in deelforum programmeren.

n om tegelijk iemand een pleziertje te doen, had uit betrouwbare bron ;) vernomen dat iemand ^^ nog op zoek naar ideetjes voor progr. rond te ontwerpen :)


Geeft niet, Game-Freak !! :)
Hoop dat alles ok met je is ?? :unsure:
sterkte iig met wat er aan de hand is .. spreek je morgen wel ff via the usual way
wink.gif


Heeft ook helemaal geen haast, dacht om het eens op te werpen als ideetje ofzo :)

mocht er nog eens iemand geen inspiratie hebben voor een progje, en tijd:zin hbn om hieraan te willen beginnen ofzo, houd ik me aanbevolen :worship:


***



Thx voor de info D Drmmr :biggrin:

Java zou idd kunnen zo te zien(onderaan) ..
Verder vind ik wat over AppleScript (zou basic zijn, zo'n ben ik iig al tegengekomen hier... staan scriptjes in) en Cocoa
Begint hier iets te kriebelen .. denkk datk mss eens ga kijken voor zo'n taal zelf eens te proberen .. de eenvoudigste natuurlijk .. en proberen .. maar das weer eens nieuwe kennis / uitdaging :fit:

Mocht iemand een beetje een idee hebben wat aan te raden is om als abslote beginner mee te starten ... lijkt me wel leuk ... :D

allez, eerst alle rest maar eens afwerken ..
shutup.gif
 
KingPin, dat programmaatje moet dus gewoon op windows XP kunnen draaien?
Iets voor de MAC gaat door mij niet lukken :(

Of heeft iemand nog andere suggesties om in mijn vrije tijd te doen?

iets met de volgende onderdelen:

intel ASM (32bit), PHP, C#, ASP.NET

Ik wil graag dat het iets zinnigs word... heb al verschillende PHP classes geschreven, maar niemand die ze gebruikt :huh: :p
 
Heyhey

Ik wil ffe terugkomen op programmatjes aanvragen...
ikzelf ga volgend jaar vb leren op school, infor. beheer. ... maar nu ken ik der aleemaal nog de balle van... duuus

ik zoek een soortgelijk programatje als het nep virus al eerder gemaakt, maar nu zou het tof zijn dat zo 10 sec. niets van muis toetsenbord nog reageerd:frusty: enz... dus net iets extremer... :eek:maar op het einde moet er ook komen dat het een grap is natuurlijk :)

... ik hoop dat iemand er zich mee bezighoud !:surrender
 
Sp!ritus zei:
Heyhey

Ik wil ffe terugkomen op programmatjes aanvragen...
ikzelf ga volgend jaar vb leren op school, infor. beheer. ... maar nu ken ik der aleemaal nog de balle van... duuus

ik zoek een soortgelijk programatje als het nep virus al eerder gemaakt, maar nu zou het tof zijn dat zo 10 sec. niets van muis toetsenbord nog reageerd:frusty: enz... dus net iets extremer... :eek:maar op het einde moet er ook komen dat het een grap is natuurlijk :)

... ik hoop dat iemand er zich mee bezighoud !:surrender

Om gebruikersinvoer te voorkomen kun je de functie BlockInput gebruiken.
Met deze functie word er geen invoer (toetsenbord, muis, joystick, enz.) behandeld.

Vergeet de invoer niet weer aan te zetten :p

Meer informatie vind je op MSDN (deze link: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winui/winui/windowsuserinterface/userinput/keyboardinput/keyboardinputreference/keyboardinputfunctions/blockinput.asp)
 
:) ookkk... maar zoals ik al zij ik ken der nix van... duus :) hinthint
 
Richard Tuin zei:
Om gebruikersinvoer te voorkomen kun je de functie BlockInput gebruiken.
Met deze functie word er geen invoer (toetsenbord, muis, joystick, enz.) behandeld.
Topic heet niet voor niets Programma aanvragen. ;)
 
Ik heb een probleempje kan me met 1imail adres niet aanmelden met windows live messenger en op men andere wel drom wou ik vragen.
Kan iemand een programma maken dat ik windows live messenger naast msn messenger 7.5 kan draaien.
nu zeurt die namelijk dat er een nieuwere versie op de pc staat.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan