• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Programma aanvragen

christiaan de vries zei:
Ik heb een probleempje kan me met 1imail adres niet aanmelden met windows live messenger en op men andere wel drom wou ik vragen.
Kan iemand een programma maken dat ik windows live messenger naast msn messenger 7.5 kan draaien.
nu zeurt die namelijk dat er een nieuwere versie op de pc staat.
Daar hebje geen programma voor nodig :)

gewoon iemand de map waar WLM of 7.5 staat laten inzippen
en naar jou laten sturen

dan hebje 2 msns die werken :p

heb het zelf getest!
 
kan er iemand een programmatje maken die zoekt naar cr.k. in een bepaalde map.
want ik heb iets teveel van die dingen en ik zoek het niet om steeds maar weer die map teopenen dan nog eens dat ding door te scrollen er moet worden gezocht in:

C:\Documents and Settings\Michael\Mijn documenten\Crack map om ff volop te schrijven kan iemand zoiet maken?? B.V.D
 
Oke.. nu heb ik een Request
ik ben de laatste tijd helemaal uit het programmeren
maar ik ben opzoek naar zo iets

Een programma die alles opneemt aan geluid wat er wordt afgespeeld
en daarin moeten deze functies zitten

+ opnemen in een Mp3 bestand..
+ Birate instellen
+ Volume instellen

omdat ik teweinig kennis heb van de .NET talen lukt het me niet
en VB6 heb ik nietmeer op de computer

Ik vraag dit aan jullie.. omdat ik weet dat Zelfgemaakte programma's waar je zo min mogenlijk inzet

ook heel weinig geheugen gebruikt.. :)
 
Vraagje hoe moeilijk is het om in java iets te programmeren om dan te gaan draaien op een gsm?
Het zit namelijk zo ik zouw via mijn gsm via zijn bluethoot connectie en zo via mijn pc graag op het internet terecht komen. Alleen gaat dat standaard niet maar mijn gsm ondersteund wel java dus mss is er op n of ander manier iets mogelijk.

Wie weet raad? Groeten.
 
Heel Visual Studio installeren ,, misschien dat je wat kan met de Mobile phone functie enzo
 
nee de instellingen daarmee lukt het niet rechtsreeks.
Maar bestaan er geen mogelijkheden om spelletjes met bluethoot te programmaren? dan kan je op n of toch er voor zorgen dat je internet connectie kunt krijgen?

Wat is visual studio? Groeten.
 
Maar bestaat er zo iets al niet? ik kan onmogelijk nu nog eens een derde taal gaan leren.
Groeten.
 
Zou iemand iets kunen maken dat als je msn msn op een andere computer wordt aangemeld dat hij dan op jou pc automaties aanmeld weer.
Of weer aanmeld na 1 half uur ofzo dat je dat kund instellen of is dat onmogelijk ?
 
Maar bestaat er zo iets al niet? ik kan onmogelijk nu nog eens een derde taal gaan leren.
Groeten.
Als je goed heb gezocht zie je dat visual studio

C++
C#
J#
VB
en nog iets is

je leert tog C++?
 
Ja klopt.
Maar om nu ook eens java erbij te doen lijkt me wat veel.
Want dat is nu net wat mijn gsm ondersteunt java.
 
Ik zou iets willen aanvragen, weet niet of het mogelijk is maar mijn hobby is autobrochures verzamelen en zo'n autobrochures vraag ik aan via mail, maar dat is een gigantisch werk om 200 dealers te mailen, ook al werk je met ctrl+c en ctrl+v. Nu de aanvraag:

Is het mogelijk om een programma te maken waar je nmalig bv alle mercedes dealers moet insteken en dat je dan later het merk kan selecteren en dat je dan je tekst moet intypen en dat ie dan dezelfde tekst verstuurt aan al die email adressen.

Nog een hinderpaal, het zou ook niet mogelijk mogen zijn dat de ontvangers zien dat ik ook naar andere dealer heb gemaild want anders kunnen ze zeggen, iemand anders stuurt dat wel op!

Verstaan jullie het?
Ik hoop dat het mogelijk is!
 
ik wil graag een programma'tje aanvragen die de beelden van je scherm opneemt. Als je bijv. op F5 drukt begint hij met opnemen tot je er nog een keer op drukt en dan slaat hij het op als mpeg ofzo in een bepaalde map, is dit mogelijk?
 
Is het mogelijk om een programma te maken waar je nmalig bv alle mercedes dealers moet insteken en dat je dan later het merk kan selecteren en dat je dan je tekst moet intypen en dat ie dan dezelfde tekst verstuurt aan al die email adressen

je kan toch gewoon in je mailprogramma een groep maken van e-mailadressen en die als je een mail verstuurt als bcc verzenden?
 
Kan je een programma maken waarmee ik zelf kan leren een programma te maken?
Dat lijkt me kicken.
 
Ik zou iets willen aanvragen, weet niet of het mogelijk is maar mijn hobby is autobrochures verzamelen en zo'n autobrochures vraag ik aan via mail, maar dat is een gigantisch werk om 200 dealers te mailen, ook al werk je met ctrl+c en ctrl+v. Nu de aanvraag:

Is het mogelijk om een programma te maken waar je nmalig bv alle mercedes dealers moet insteken en dat je dan later het merk kan selecteren en dat je dan je tekst moet intypen en dat ie dan dezelfde tekst verstuurt aan al die email adressen.

Nog een hinderpaal, het zou ook niet mogelijk mogen zijn dat de ontvangers zien dat ik ook naar andere dealer heb gemaild want anders kunnen ze zeggen, iemand anders stuurt dat wel op!

Verstaan jullie het?
Ik hoop dat het mogelijk is!

Maak een spreadsheet in Excel of OpenOffice.
Hier kan je van alles mee doen, inclusief Macro's maken voor jouw wensen....
 
Ik zou iets willen aanvragen, weet niet of het mogelijk is maar mijn hobby is autobrochures verzamelen en zo'n autobrochures vraag ik aan via mail, maar dat is een gigantisch werk om 200 dealers te mailen, ook al werk je met ctrl+c en ctrl+v. Nu de aanvraag:

Is het mogelijk om een programma te maken waar je nmalig bv alle mercedes dealers moet insteken en dat je dan later het merk kan selecteren en dat je dan je tekst moet intypen en dat ie dan dezelfde tekst verstuurt aan al die email adressen.

Nog een hinderpaal, het zou ook niet mogelijk mogen zijn dat de ontvangers zien dat ik ook naar andere dealer heb gemaild want anders kunnen ze zeggen, iemand anders stuurt dat wel op!

Verstaan jullie het?
Ik hoop dat het mogelijk is!

Je kunt via verschillende mail programma's groep's contacten aanmaken, waardoor je zelf in een keer een hele groep kunt selecteren om te verzenden.
Als je dat als 'BCC' doet, zien de ontvanger niet dat de mail ook naar andere mensen is verzonden.

Hoop dat ik je zo een beetje kan helpen?
Ik moet zelf ooit weer eens beginnen met programmeren. Kan je on the moment zo niet echt helpen met een progje :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan