• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Programma aanvragen

ik wil eigelijk een soort program
ik wil als je een full screen game heb dat je 5 knopjes heb en als je bevoorbeeld
je heb 5 knopen knop1 tot 5
je heb 5x knop1 gebruikt
en 2x knop4
dat je dat dan ziet (of later in een txt ofzo kan zien)

is dit mogelijk?


hier is een plaatje van wat ik ongeveer wil, alleen dan dat hij ook bijhoud hoeveel ik op een knop heb gedrukt(hoeft niet meteen zichtbaar te zijn maar wel dat ik het ergens later ken zien)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik hou van grafieken
en als ik monsters kill ken ik met die 5 knoppen bij houden wat er valt en hoeveel en hoevaak ^^
 
in flyff dropt un monster 5 items vaak
1x een groot hp item
1x klein hp item
1x mp item
1x fp item (fp is een soort van mp)
1x een uniqe monster drop
dat zijn dus 5 dingen en dus 5 knoppen
 
Ohww... Is niet zo moeilijk; maar om het op voorgrond te laten draaien :unsure: ik zal het proberen..
 
graag maar als het nie ken moe ik hem wel in windows mode draaien (das wel meer lag in flyff)
 
okay een uitdaging voor wie het aandurft:

ik zou graag een programmaatje hebben waarmee ik het netwerkverkeer op een pc kan controleren.

korte uitleg:

ik draai op een pc meerdere programma's,,bijvoorbeeld hamachi [lan verbindingen ook met pc's buiten mijn lan] een serverprogramma en mijn normale windowsnetwerk en een torrentprogramma.

ik wil graag kunnen zien welke toepassing hoeveel bandbreedte gebruikt.

lekker basic,, dus geen toeters en bellen,,alleen maar zien wat er gebeurt.

is dit berhaubt mogelijk en kan en wil iemand dit voor me maken"?
 
wellicht zou zoiets onder dos kunne, e.e.a is nu ook al mogelijk met het commando in CMD genaamd: netstat doe je daar een schuine streep achter met vraagteken dus netstat /? krijg je de diverse schakelopties te zien. Dus mss is het al te doen met een simpel .bat scriptje met de juiste schakeloptie.
 
ja zoiets simpels zou ik graag zien,,,

grafisch is er niks mogelijk en das wel jammer maar niet echt belangrijk maar het grootste probleem lijkt mij dat een .bat comm niet ververst dus dat je alleen een momentopname ziet en niet IRL wat er gebeurt.
 
ff een dubbelpostje,,,

blijkbaar een lastig scriptje om te maken:p

ik kan het niet,,,wie wel?
 
kan iemand hiervoor iets programmeren

Ik gebruik windows XP en ik heb een script gemaakt (in php) voor een IRC bot. Het script werkt prima, maar er is iets mis met mijn internet, waardoor ik vaak van IP-adres verander. Het probleem is dan dat php vastloopt in de regel waarin ik de socket uitlees. Ik moet dan in windows taakbeheerder het proces beindigen en het opnieuw opstarten. Vaak merk ik echter niet dat mijn IP is veranderd, en is de IRC-bot er vaak uren niet.

Kan iemand een script maken (de taal maakt niet echt uit als ik het maar kan uitvoeren op mijn computer) waardoor het proces wordt beindigd als het is vastgelopen. Ik dacht aan iets van een bestand waarin mijn php script de huidige tijd plaatst, zodat een tweede proces het proces php-win.exe kan stoppen en opnieuw opstarten (C:\Progra~1\PHP\php-win.exe -q C:\ircbot\ircbot.php) als de tijd meer dan 60 seconden achterloopt.

Kan iemand zoiets maken??
 
Omroep tool aanvragen

Hallo,

Ik heb een spel Microsoft TrainSimulator. Nu is mijn vraag is er een omroep tool wat je op de achtergrond kan laten draaien, terwijl het spel draait. EN als je een sound file/ sample wil afspelen dat je op de numpad + toets moet drukken. Kan iemand dit maken / mee helpen zoeken?

Alvast bedankt ;)
 
ik zoek een progama dat me scherm kan opnemen
bevoorbeeld al speel ik een spel en dan neem ik dat op
en dan kan ik het filmpje op youtube zetten weet iemand dat?!
 
Dag programmeerders,

Ik zoek een klein iets wat automatisch elke uur een .bat-scriptje te draaien. Ik weet dat er ook Geplande taken zijn, maar om nou 24 van die taken aan te maken, vindt ik ietwat overdreven. Hopenlijk kan iemand voor mij dat maken :).

Danku.
 
ik zoek een progama dat me scherm kan opnemen
bevoorbeeld al speel ik een spel en dan neem ik dat op
en dan kan ik het filmpje op youtube zetten weet iemand dat?!
daar voor kan je fraps nemen [google]download fraps[/google]
 
uuuhhh..... heb je de datum gezien van de post's
beetje erg oud ik heb allang wat! toch bedankt(mijn ost dan iets omhoog)
 

Heb eigenlijk nog een verzoekje :blush: (ivm de MultiImageviewer)
(Uiteraard als je zin hebt/de tijd kan vinden, het doenbaar is enzo he !!! :))

Zou het evtl gaan om er een soort (eenvoudig/basis) resizer-optie in te maken ? Dus bv. waarmee je een of meerdere in MultiImageViewer geopende afb. ook zou kunnen resizen naar bv 640x480px (of 480x640px voor verticale foto's enz).

Ik gebruik het progje nl. ook regelmatig om bv. bij een aantal gelijkende/soortgelijke foto's de scherpste, geschiktste, beste qua compositie, evtle bewerkingen enz.. eruithalen. (Enorm handig deze dan naast elkaar te knn zetten en dan bekijken/vergelijken, ipv vorig/volgende van de windows afb. viewer. :worship:). Diegene die daar dan uitkomt, dient bv. om door te sturen, te hosten, af te drukken, ... --> moet meestal verkleind worden, bv. naar (max.) 640x480 px.

Er bestaan wel kleine progjes om die specifieke zo gekozen afb. achteraf te resizen, bv imageresizer ed, maar dan moet je die afb. telkens weer gaan opzoeken tussen x bestanden met ong. dezelfde naam (bv. wanneer het gaat om versch. bewerkingen van eenzelfde afb. die dan telkens opgeslagen zijn onder een iets andere naam). Of je kan de naam gaan noteren van de bewerkingen, fotobestanden die je achteraf dan in het resizerprogje moet openen. Of ze eerst allemaal in een afz. mapje (in een mapje in een mapje in een mapje in een .. :rollleyes: ) gaan zetten zodat je ze achteraf niet moet gaan zoeken tussen de degene die dan "afvielen" ...
Enfin, om maar even een idee te geven .. ;) op de duur gebeuren er dan toch missingen of raken er vergeten, zeker als je niet aan een stuk ineens door kan doen enz.

Dus nu dacht'k dat het wel handig/2 vliegen in een klap zou zijn, als er MultiImageviewer een (kleine/beperkte) optie zou zijn om een afb. ineens te kunnen resizen (bij voorkeur zonder al te veel kwaliteitsverlies), mocht het mogelijk zijn ?? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan