• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Programma (of zoiets) blijft maar proberen op te starten.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Toetsenbord deed lastig, dus wilde proberen of met scherm toetsenbord zolang iets kon doen. Maar die weigerde helemaal dienst. Normale toetsenbord weer goed als normaal ondertussen. Maar krijg nu soms enkele keer, soms herhaalde meldingen dat scherm toetsenbord niet kan opgestart. Ook na opnieuw opstarten pc en cmos batterij paar minuten er uit. of dit ook ongedaan kan gemaakt, weet niet of mee te maken heeft, maar browser ook erg haperig op moment, volgens mij tegelijk of vlak na dit gedoe met niet startend schermtoetsenbord. Hier in deze contreien iemand een idee ?
 
Herstelpunt terugzetten ?
 
Al aan gedacht, niet aan gedacht ze in te schakelen weer, na laatste herinstallatie, blijkbaar, al zou ik haast zweren dat dat wel had gedaan.
 
Systeem heeft geen herstel punten gemaakt dus.
 
Opgelost , soorte met van, kan op slot mijn part.
 
Opgelost gemankeerd en slotje erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan