• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Project Valerie

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Project Valerie van Razer beoogt een super notebook voor gamers te worden.
Waarom: na aanzetten van het notebook schuiven aan beide kanten van het beeldscherm een beeldscherm uit.
Is het uitschuiven klaar, draaien beide schermen iets naar je toe.



Het laatste nieuws: op de CES in Las Vegas zijn twee protypen van dit notebook gestolen.
Razor heeft een beloning van 25.000 dollar uitgeloofd om de notebooks terug te krijgen en de daders te pakken te krijgen.​
 
Het is wel echt een mooi concept. Niet alleen voor de gamers maar ook voor mensen die een wat breder scherm willen hebben. Wist ik maar waar ze waren. Dat geld is altijd welkom.
 
Ik geef ze morgen wel terug, eerst nog even gamen met 3 schermen :fun:

--- Update ---

On-Topic:

Het concept is leuk, maar het lijkt me dat je, aangezien het een laptop is, veel te dicht op de schermen zit tenzij je gebruik maakt van een los toetsenbord.
 
Inderdaad heb je daar wel gelijk in. Misschien komt er wel een versie 2.0 met een uitschuifbaar toetsenbord.
 
Of misschien wordt dit wel de toekomst:

 
Bill gates beweerde in de uitzending van College tour dat iedereen binnen een jaar of (ik dacht dat hij zei 15) weer terug is bij de "traditionele" desktop. Als het net zo goed gelijk krijgt met deze uitspraak als met die van jaren terug dat er bij iedereen een computer zou staan. Nu dan weten we wat ons te wachten staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan