• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Projector

Status
Niet open voor verdere reacties.

jandezwijger

Vaak hier
Lid geworden
20 mrt 2007
Berichten
542
Waarderingsscore
0
Ik zou graag foto's van een laptop aan mensen laten zien via een projector en doek.
Hoe moet daar aan beginnen? Moet ik iets speciaals regelen of instellen aan mijn laptop?
Vriendelijke groeten,
Bernard.
 
welk besturingssysteem heb je en wat voor merk laptop (omdat je bij sommige laptops iets metr een fn toets moet doen
--- automatische edit ---
en heb je al geprobert om de projector als eens aate sluiten op d beamer en te kijken wat er gebeurt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is het gelukt

Misschien heb ik die vraag te vroeg gesteld :blush:, dit is maar voor februari en wilde niet voor plotse problemen staan. Ik heb ook nog niets van aparaten, daar het gehuurd moet worden.
Ondertussen heb ik vernomen dat ik de toets "fn" en "F5" (zelfde kleur) kan gbruiken om te veranderen.
Ik hou je op de hoogte; beloofd.
Vriendelijke groeten.
 
Het makkelijkste is, als je laptop twee schermen kan aansturen, zowel het laptopscherm, als de beamer. In principe wordt een beamer net zo aangestuurd als een beeldscherm. Ik zou niet zo snel problemen verwachten.
 
Het makkelijkste is, als je laptop twee schermen kan aansturen, zowel het laptopscherm, als de beamer. In principe wordt een beamer net zo aangestuurd als een beeldscherm. Ik zou niet zo snel problemen verwachten.

Bedankt,
ik hou je op de hoogte.
Groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan